Skriver upp mig för jobbet, besöker forumet (särskilt den här delen) många gånger per dag och har riktigt mycket fritid
Jag ställer även upp, sitter på sidan 24/7 och har way too much fritid. Känner även att jag har ganska bra kunskap.
Då är min sambo ännu coolare som har en Desire Men snart ska jag allt bräcka henne...inväntar Cortex A9
Känns som alla går väldigt mycket off topic nu. Alltså bör ingen av er vara moderator. Men hoppas att någon annan ställer upp. Det behövs.
Hahaha beviset kom ju nu att det verkligen behövs en mod här i zte-forumet. Tror det är på tok för lite kandidater, och de flesta som skulle passa bäst för jobbet vill inte. Blir svårt : )
Den här frågan har varit ute länge nu kan man inte ha en omröstning där alla som ställer upp till val får en "knapp" alla medlemmar som har en uppfattning i frågan röstar vinnaren får bli Moderator klarar han/hon inte jobbet får han/hon sparken!
Någon som kan tala om för mig hur man uppdaterar bluetooth i bladen då jag inte kan finna den via dator när jag vill överföra filer eller dylikt? Mucho tacksam för svar
Alltså, det som krävs här tror jag, är en moderator som bara rensar lite. Känns inte som nåt krav att användaren ska ha en rootad blade med jellyfish och senaste kerneln på liksom... Mest bara en med sunt förnuft som kan rensa lite.