OnePlus talar varmt om sin nya kundservice

Postat:
11:13 - 2017-06-07
Skribent:
| Lars A
Kommentarer:
22

OnePlus kritiserades för bristande kundservice vid starten. Visst fick kunder mycket hårdvara för pengarna, men om något gick fel saknades den service som går att få från de betydligt större aktörerna – vilka dessutom har en lokal närvaro.

Tillverkaren har släppt en reklamfilm som handlar om just kundservice, inför lanseringen av OnePlus 5. Personalen har vuxit från fem personer till 500 anställda, fördelade över tio platser runtom i världen. Videon berättar även att det finns reparationscenter i både Europa och USA numera, så att reparationer i bästa fall går snabbare.

Är det någon som har erfarenhet av OnePlus kundservice och hur tycker ni i så fall det har fungerat?

Skriv fritt men var god följ vår kommentarspolicy. Tack!

Mest kommenterat

  1. Googles självstyrande robottaxi gör nu över 150 000 turer i veckan
  2. Oneplus 13 lanseras: här är officiella uppgifterna om monstret
  3. Google Messages börjar stödja dubbla SIM ihop med RCS
  4. Rykte: Samsung överväger tunn specialversion av Galaxy S25
  5. Pixel 11 kan få ansiktsupplåsning som fungerar i mörkret
  6. Oneplus 13 har 6000 mAh och magnetisk trådlös laddning

Mest läst

  1. Efter 15 år av Galaxy kan Samsung introducera nytt varumärke
  2. Här är senaste förbättringarna av Google Maps
  3. Efter två år: Dynamic Island är på väg till Android
  4. Oneplus 13 har 6000 mAh och magnetisk trådlös laddning
  5. Googles självstyrande robottaxi gör nu över 150 000 turer i veckan
  6. Tecken på att Google kommer göra Tasks-appen överflödig

  7. Visa topplistan

Undersökningar

Vilken gratis-mobil väljer du (får ej säljas)?

Visa resultatet

Loading ... Loading ...

Sweclockers RSS