Ring flera gånger och försök!
Såhär stod det tidigare på Tele2s hemsida, du kan ju testa om det funkar:
1. Du kollar upp hur många GB mobilsurf/mån du har idag. Om du inte vet det kan du gå in på Mitt Tele2 (eller ladda ner som app till din smartphone) och kolla. Om du det är första gången du använder Mitt Tele2 behöver du registrera ett konto och koppla ditt abonnemang. Det tar bara någon minut och är helt kostnadsfritt.
2. Du skickar ett SMS med din datamängd till 72651 (kostnadsfritt)
Har du 1 GB? Skicka SURF1GB
Har du 3 GB? Skicka SURF3GB
Har du 5 GB? Skicka SURF5GB
Har du 10 GB? Skicka SURF10GB
Sen är det klart! (aktivering sker inom 24 h, du får en SMS-bekräftelse)
Comviq är Tele2. Är man kund hos "Comviq", är man egentligen kund hos Tele2 då Comviq varken är ett företag eller en operatör utan endast ett varumärke som Tele2 använder sig utav.
Så om man är nöjd med Tele2, kan man kolla på Comviq-abonnemangen och få samma täckning, hastigheter osv.
Skickat från min iPhone 5s.
Click to expand...