Separera namn med ett kommatecken.
Jag är faktiskt ganska övertygad om att du är inne på rätt spår gällande att man tittar på att lägga ner hela skiten. Det finns inte en chans i...
Eller så har dom inte en aning vad dom pratar om, som vanligt
Tack så mycket! Pratade faktiskt med dom o man kan tydligen inte avsluta försäkringen förrän telefonen är tillbaka skickad.
Dom verkar inte ha koll på någonting ju, helt hopplöst. Skulle du vilja hjälpa mig med var jag gör detta?
Enligt Samsungs kundtjänst så kommer försäkringen Care+ att avslutas i samband med Upgrade+ men när jag läser "Vanliga frågor" på Upgrade+ sidan...
Haha det är sant, värt ett försök!
Denna tanken slog mig faktiskt. Men problematiken i detta är väl att det är Sevenday bank som kräver in betalning från mig o inte Samsung, så det...
Jo det är jag helt o hållet med på. Men om det hade funnits någon form av intresse och engagemang för sina kunder så skulle man kunna lösa så att...
Jag orkar inte dividera med dom mer, jag har aldrig i mitt liv upplevt sämre service än detta! Nu säger dom dessutom att jag kommer bli tvungen...
Nu var jag i kontakt med Samsung igen eftersom att Sevenday kunde bekräfta att min kredit inte var fryst. Då meddelade Samsung mig att det skulle...
Men frågan är om du kan nyttja telefonen i låt oss säga 1 månad för att sedan skicka tillbaka den om Upgrade+ kommer igång? Har du läst det...
Den tanken slog mig också. Låter i ärlighetens namn för bra för att vara sant!
Tack så mycket för det svaret!
Nu har även jag fått mina fakturor frysta av Samsung. Naturligtvis kunde man inte svara på när man trodde att Upgrade+ skulle fungera igen. Man sa...
Har du lyckats uppgradera via Samsung Upgrade+?