Separate names with a comma.
Är det någon som har fått igång det? Ska finnas stöd utan att man ska behöva gå via någon app.
Riktigt bra pris (€59.99) på Amazon.de också.
Bra erbjudande på EarFun på upp till 65%. De har många bra och prisvärda modeller, t.e.x: Air Pro 4 som fått väldigt bra recensioner.
Den är inte ett problem alls tycker jag, och kör man nu med skal så försvinner den nästan helt.
Har haft den ett par dagar nu och batteritiden är helt klart bättre än på P8P. Har nog 20 procentenheter mer kvar efter en hel dag än på åttan +...
Det är nog det som är problemet, det fanns men försvann efter en uppdatering. Så troligen togs det bort från vår region via play store.
Visst är det så, det har jag koll på, det är inte direkt min första pixel :) Men tycker ändå att den än så länge känns ovanligt batterihungrig....
Ja det är jag med. Än så länge är jag långt ifrån imponerad. Den verkligen äter batteri. Men behövs ett per dagar för att se riktig förbrukning.
[ATTACH] (Men funkar ju fint om man ändrar till engelska, och man behöver inte göra det på hela telefonen utan räcker att man väljer att just den...
Vilka funktioner tänker du på?
Den känns väldigt bra, inte överdrivet hal, men tror att många fegisar kommer vilja ha skal. Viktfördelningen är riktigt bra. Om den går att...
Ett fysiskt simkort + eSim såklart.
Rätt mycket bättre, men fortfarande en liten ihålig känsla om man "knackar runt". Jag personligen störde mig inte på det på 8 pro, så är nog fel...
Ja, jag har 256GB. Tror det dröjer innan det kommer komma ut några 128GB pga lanseringserbjudandet.