Separate names with a comma.
Kameran är ruskigt bra! Batteriet är vad det är. I övrigt är telefonen rapp och effektiv. Så skön att bära med sig med tanke på vikten.
Har testat Samsungs Ai på telefonen som man får genom att hålla inne sidoknappen på min S25 Edge och där kan den följa upp i konversationer bland...
Vad kör du för watchface där?
Har 7 Ultra som jag är supernöjd med men classicen är ju riktigt snygg! Hade hellre haft den!
Första tiden/veckan kändes telefonen så jäkla slim i jämförelse mot vanliga lurar. Nu är det mer så att man vant sig vid känslan men att vanliga...
Fick en uppdatering idag men oklart vad den gjorde?
Nu fick jag mitt inbytespris. Är helt klart nöjd utifrån att jag har haft min S23 Ultra i över 2 år utan skal eller skydd.
Tycker telefonen känns otroligt lätt i handen och det slår en fortfarande efter några dagar var gång man tar upp luren. Den är rapp och responsiv...
Sitter i detta nu och uppdaterar nya telefonen! Det som har gjort störst intryck hittills är vikten. Otrolig skillnad måste jag säga. I övrigt...
Äntligen hemma med luren! Vilket sätt är egentligen bäst att föra över allt från den gamla med? Samsungs egna verktyg eller Googles tjänst? Vill...
Paketet redo att hämtas upp på Willys Fasen vad gött!
När jag plöjt igenom recensioner och specs så kom jag fram till följande. Prestandamässigt är den likvärdig S25 Ultra. Den saknar dock...
Så här ser det ut hos mig via appen
Köpte via appen och har nu fått leveransbesked till den 3/6. Hade hoppats få den redan denna vecka