DanielÖ's Recent Activity

1. DanielÖ replied to the thread Motortråden - allt om bilar.

Vill du nörda ner dig ordentligt finns saker som ScanMyTesla för att hämta statistik. Jag kör själv Teslamate för att hämta in en massa...

Nov 7, 2025 at 18:33
  2. DanielÖ liked wmb's post in the thread Motortråden - allt om bilar.

Nu har jag kört en M3 LR-21 i två veckor. Fantastisk upplevelse! Är helt novis på elbil med bil/tech-nerd Finns en lista över...

Nov 7, 2025 at 18:31
  3. DanielÖ replied to the thread Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.

Windows 11 på mina datorer, men siktar på att byta ut huvudburken mot en Mac Mini M4 inom kort. Främst tycker jag Windows 11 är riktigt...

Nov 5, 2025 at 14:09
  4. DanielÖ replied to the thread Senaste TV-serien du såg.

Jag tyckte den var klockren snarare. Inte alls vad jag brukar kolla på så det var kul med något annorlunda som omväxling. Minns inte...

Nov 4, 2025 at 22:28
  5. DanielÖ liked milky81's post on DanielÖ's profile.

Daniel skrev ut ett ställ i 3d för min klockladdare. Snabb, fin utskrift, väl packat paket och schysst pris! Rekommenderas :)

Nov 4, 2025 at 20:18
  6. DanielÖ replied to the thread Begär 3D-utskrifter [3D-printing].

PM

Nov 4, 2025 at 14:01
  7. DanielÖ replied to the thread Tråden för att värdera teknikprylar - vad är X värd?.

Vad kan en PC med dessa specs tänkas vara värd? Fractal Design Define 7 (Inte exakt detta, men samma formfaktor, en äldre variant med...

Nov 3, 2025 at 15:54
  8. DanielÖ replied to the thread Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.

Still the same. Har antivirius på jobbdatorn och det är horribelt segt. Defender duger gott och har så gjort i ett bra antal år nu.

Nov 3, 2025 at 08:39
  9. DanielÖ liked 220volt's post in the thread Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.

Det inbyggda Windows Defender duger gott numera. Minns inte ens när jag hade ett antivirusprogram installerat på någon burk. Och som...

Nov 3, 2025 at 06:39