-
Fello: Dubbel Surf - så länge du vill! 5 GB blir 10 GB för bara 120 kr/mån. 5G ingår och oanvänd surf sparas upp till 100 GB. Se alla erbjudanden på Fello.seDismiss Notice
-
Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!Dismiss Notice
- Dismiss Notice
- Dismiss Notice
- Dismiss Notice
- Dismiss Notice
DanielÖ's Recent Activity
-
DanielÖ replied to the thread Diskussion: OnePlus Watch 3.
Laddar efter ca 5 dagar. Då har jag den i sömnläge på nätterna. Lite trackade promenader här och där också under tiden.
Jul 11, 2025 at 08:33 -
Min funkar klockrent sen dag 1. Snabb och rapp respons, batteritiden är finfin osv. Jag har inget alls att klaga på.
Jul 11, 2025 at 06:34 -
DanielÖ liked NiklasO's post in the thread Costco öppnar i Sverige.
Ja, så är det ju. De gör ju så på Walmart i USA också men sett när amerikanarna diskuterar det att man bara kan fortsätta gå. Men det är...
Jul 11, 2025 at 06:33 -
DanielÖ replied to the thread Costco öppnar i Sverige.
Japp såg det med, jag är nog lite mer konspiratorisk och tänker att svinn/stölder är viktigare för dem :teeth:
Jul 10, 2025 at 22:37 -
DanielÖ liked night77's post in the thread Diskussion: OnePlus Watch 3.
Många recensioner på Youtube har pratat om det i jämförelse med Galaxy watch, jag tror några också skrev om det i ett par inlägg...
Jul 10, 2025 at 22:16 -
Ang engelsktalande personal, är det inte så enkelt som att de tagit in folk under öppningen för att hjälpa till att få det att flyta...
Jul 10, 2025 at 22:14 -
Jag har haft min Watch 3 nu sedan den släpptes igen efter felstavningen och har aldrig reflekterat över att vibrationerna skulle vara...
Jul 10, 2025 at 22:11 -
Jag var inne idag i Malmö och shoppade loss. Vi räknade ut att vi sparade in ca 600kr bara idag, så ca 100kr sparat totalt borträknat...
Jul 10, 2025 at 19:41 -
DanielÖ replied to the thread Begär 3D-utskrifter [3D-printing].
Nej, visste inte ens att det fanns. Har du kollat på något speciellt filament? Min skrivare (Bambulab P1S) verkar klara en del, men inte...
Jul 9, 2025 at 19:18 -
DanielÖ attached a file to the thread Bilder på ditt senaste teknikköp!.
Unifi Express till svärmor för att byta ut nuvarande Asus router senast uppdaterad 2017 :sealed: [ATTACH]
Jul 8, 2025 at 13:08
-
DanielÖ liked keyser's post in the thread Bilder på ditt senaste teknikköp!.
Ännu ett tveksamt impulsköp. [ATTACH] HP Z620 Workstation.
Jul 8, 2025 at 13:07