Separate names with a comma.
EG TCL MQLED80K känns som ett bra klipp. Fick hem den idag. Mkt nöjd!
Har det inte något med att 7a släpptes senare än 7/7pro. Vet att jag läste när jag köpte min 7a att den skulle få uppdateringar längre än de andra...
Såg det precis. Måste väl vara en dunderdeal!? Ligger på 35k idag
Tack för ditt svar. Gick först på TCL-65-65C69KS som ju är bra pris nu men väldig skillnad om man vill ha 75". Den har ju också bara 60Hz. Tittat...
Sitter och tittar på bra deal på någon miniLED TV (65" eller 75"). Främst TCL som jag tycker verkar vara vettigast prismässigt/prestanda. Kommer...
Nu har jag inte haft Max på något år men vet inte om det har ändrat sig så mycket för det var inte speciellt många serier som hade 4K (UHD). Inte...
Kollar man på "vanliga"TV: n i appen så har vissa program flerkanalsljud. (Dolby Digital). T.ex nyhetsprogrammen, På spåret, Melodifestivalen men...
Sök på Youtube. Såg ett test mellan just Biltemas och Julas för ett tag sedan. Biltema vann ganska klart vill jag minnas.
Är väl kanske ett I-landsproblem men när man får mailet från "Gruppen Google Pixel"om uppdateringarna där det står lite vad uppdateringen...
En annan bubblare i segmentet verkar vara Soundcore C30i med ett riktigt bra pris. Har inte kommit till Europa än vad jag förstår. Såg något test...
"Those who wish me dead" är visst det enda jag missat med Sheridan. Såg nu att det är en film, bra?? 6.0 på IMDb hm...
Mayor of Kingstown är en otroligt bra serie. Skulle nästan säga att faktiskt ALLT med Sheridan är riktigt bra!
Precis, så måste det ju vara!
Är det inte så också att även om man har 100/100 in i huset så "tappar"väl WiFi:n en del i hastighet till puckarna? Vilket väl inte händer med...