Separate names with a comma.
Nu får man många träffar när man söker:)
Nu när jag googlade så hittade jag en hel del Magsafe prylar för cykel. Men hur bra det är vet jag inte så klart. Jag cyklar inte ofta, men det...
Jag är helt novis på det här, men finns det ingen typ MagSafe lösning för cykel? Då blir det universal på ett sätt.
Köp gärna en Huawei WiFi AX3 router eller en Mesh router om någon har en liggande
Linksys EA9500-EU i bra skick säljs för 1100 kr + ev frakt. Strömkabel och nätverkskabel. Original kartongen är kvar. Finns i Göteborg/Mölndal...
Intresserad men Linköping är lite för långt att åka :P. Du har inte vägen förbi Göteborg och omnejd någon gång innan jul?
Köpte mobilskal/skyddglas av Chris. Vi kom överens om pris mm över PM. Sen Swish/posta. Allt gick smidigt till, det är bara Posten som är trög den...
Deal:) PM
Vad sägs om 160 inkl frakt för glaset? Jag har redan skal men kan lägga till 50 kr för en reserv så 210 kr inkl frakt för hela.
Kan du tänka dig att sälja glaset separat? Hur mkt vill du ha i så fall?
Ha en Gardena Smart Sileno+ 1300 som jag har bytt ut mot en GPS styrd klippare. Mycket bra skick. Har inte hunnit lagt upp till försäljning än:)....
Köpte en ny Pixel 8 av tannis. Pga sälj-refereser saknas frågade jag om en del-betalning. Häften innan och hälften efter mobilen kommit. Och det...
Kan du tänka dig 4k+frakt? I så fall köper jag den