Separate names with a comma.
Yes, 720p med 500 lumen.
Om inte projektorn säljs så använder jag streamern till just projektorn. Om någon vill ha projektorn utan streamer så kan jag lämna tillbaka den i...
Projektorn kan jag släppa för 2500 kr. Uppmanar dock eventuell köpare att plugga in en Chromecast, på samma sätt som Chromecast gör tv-apparater...
Projektorn är i gott skick, projicerar bra. Fjärrkontroll och laddare medföljer. Oanvänd Google TV streamer 4K medföljer. Skulle användas i...
Svarta sålda till @Dune1
@Dune Köpte Sony Linkbuds hörlurar av mig, trevlig kontakt och supernsnabb betalning. Rekommenderas varmt!
Skickar ett DM till dig.
Har två stycken Sony Linkbuds Open, nya versionen, som knappt har kommit till användning och är i superfint skick. Har ett case på båda som...
Köpt av @Remuz, låser tråden.
Köpte en drös Google-högtalare av @rtreal och allt var välpackat och kom i bra skick! Rekommenderas varmt!
@flipp - har du kollat med din försäkring? Sambons Pixel 8 tappades i marken och hon fick 3200 kr tillbaka och med tanke på hur dyr Fold-versionen...
Säljer min gamla Motorola Edge 50 fusion. Inte mycket använd och i fint skick, haft skal och skärmskydd på sen dag 1. Mycket telefon för lite...