Separate names with a comma.
Helt nya oanvända, medföljde surfplattan jag köpte från Samsung. Säljes för 600 kr.
Tänker du på S10 Lite? S11 Lite finns inte. Jag slog till då det var ett extremt bra pris och perfekta surfplattor till päronen. Samsungs deals...
Tusen tack
Hur fick du den siffran? Jag får 7500 kr med byte, plus 1000 lapp för min gamla lur. Hade du med något inbyte?
Hur?
Hade Comviq gått ut och sagt att det enbart är hårdvara så hade jag varit på din sida. Nu blev vi lovade ett paket värt 25000 kr. Stod ingenstans...
Köpt Mystery Box två gånger innan och har inget minne av att det stod vad allt var värt per produkt/tjänst. Var har detta stått innan? Riktpriser...
Ja, men det är ganska uppenbart att kundtjänsten inte har koll. Trots det fortsätter folk i tråden kräva svar på något vi redan vet svaret på....
Comviqs kundtjänst må ha noll koll men siffrorna går ihop med vad Comviq påstod att det var värt. Och om man inte är nöjd, då skickar man...
Sålde hörlurar till @Coolmupp, mycket trevlig och smidig affär. Rekommenderas varmt.
Sålde luren, hörlurarna och klockan, köpte en S25 Ultra för 10 500 kr ny från Samsung. Tack vare mystery boxen så kommer jag hamna på en...
2000 kr plus frakt och den är din. Färgen är Matte Black Aluminum Case - Obsidian Band
Helt ny, fick med den i mystery box från Comviq. Kvitto medföljer. Pris: 2200 kr