Separate names with a comma.
Säljer fräscha JBL wave buds. Köpta till frun som provade typ två gånger men passade inte hennes öron. Orginalförpacking medföljer. Se bild....
Hej! Du säljer inte klockan separat? Och - menar du att det syns när klockan är av eller på? :) Vänligen, Marcus
4000 bjudet, vill gärna ha en snabb affär. Vänligen, Marcus
Finns var? Vänligen, Marcus
Attans, hade klippt dem direkt annars :) Tack för svar och ha en fin kväll, Marcus
Dubbelkollar: Det är pro och inte pro max? :-)
Jag ställer frågan: du vill inte sälja stora separat? Vänligen, Marcus
Jag köpte för typ 380kr när amazon hade sin vårrea. För pengarna är det löjligt prisvärt. Inte riktigt hittat när jag faktiskt ska använda den,...
Hej! Jag har förvisso en (som jag dock inte vill sälja) men så vitt jag kan se kostar en ny 450kr på amazon: Amazon.se Med tanke på att vara porto...
Hej Aw7 esim. Liten repa i skärmen. Svart. Stora storleken. 2200kr inkl frakt? Apple Watch 7 eSim svart 45mm Vänligen, Marcus
Köpte en iphone 14 pro max av @mullsjomannen . Snabbt skickat, extremt bra packad. Toppenskick, allt var kanon. Rekommenderas varmt!
Topp! Tack för svar. Funderar och kanske återkommer. Egentligen letar jag ju efter en minimal störningsfri maskin att skriva på - så hade det...
Hej! Vad är batterilivet på den, ungefär? Vänligen, Marcus