Separate names with a comma.
Är det ett input-lag, alltså att om man sveper så är det en liten fördröjning? Illa isåfall.
Och folk klagar över Apples presentationer... Det här är ju för mycket. Ska nog prova en 10 Pro alldeles oavsett.
Varför skulle det vara det? För övrigt är priset 7495 kronor. Köpte en till mor och inget inbyte var ens på tal.
Nog har din nya ipad endast två högtalare ändå.
Tonen, alltså den som hörs medan man väntar på att någon ska svara låter väldigt annorlunda på min OP13 än någon annan telefon jag hört i Sverige....
Jag tycker den ser bra ut :-)
Om man använder Googles lösenordshanterare, funkar denna endast i Chrome eller även i andra webbläsare? På Samsung var det endast i Chrome som den...
Första intryck: Telefonen är mycket lättare än vad jag förväntat mig och är inte alls så otymplig som man kan tro. Skärmen är fantastisk. Jag...
Jag har läst att en del klagar på sena eller helt uteblivna notiser. Är det någon här som upplevt detta? Är sugen att testa en men sånt där ska ju...
När man är inne i webbläsaren, ska det vara ett grått fält längst ner på skärmen då? Det finns ju inte i övriga gränssnittet.
Vad står det för datum för köp om du kollar på en sida som typ denna? IMEI CHECK - Free Online IMEI Number Checker - IMEI.info Kollade min 15 Pro...
Köpte en 9 Pro XL på test och detta var exakt det jag störde mig mest på. Precis som du säger var det att svepa mellan öppna appar man blev galen...
Jag har nämnt detta tidigare. Jag köpte det till min 15 Pro och det är mycket trevligt med bra knappar. Loggan på baksidan syns knappt i...
Eller hur. Att kunna skicka filer mellan enheter eller att svara i telefonen på paddan är väldigt trevligt. Jag borde egentligen lägga ner...
Precis. Men som jag förstår det krävs en Mac för att kunna föra över lösenorden från en iPhone.