Separate names with a comma.
Om man har den i strömsparläge med aod på och använder klockan bara som en klocka utan träningspass osv, hur lång batteritid kan man få ut av den?...
Lite nyfiken, någon som provat hur länge batteriet håller i strömsparläget? Stämmer OPs uppgifter med 16 dagar?
Har en Garmin Forerunner 55 idag, ligger klockan på bordet så hör jag den verkligen vibrera men på armen så missar jag ofta notiser. 2 veckor...
Hur är vibrationerna på klockan?
Lånar tråden då jag har samma frågor fast kommer från Oneplus telefoner. Oneplus saknar ju redan en del funktioner/inställningar tyvärr. Har...
Inte helt korrekt. Kina lurarna saknar band 28B, 28A används ju mest men kan vara bra att veta.
Ja, och bortsett från att ett frekvensband också samt mjukvaran. Köpte min från Kina och är riktigt nöjd.
Drar den också åt sig damm och smuts som originalskyddet? Täcker den hela böjda kanterna? Behöver snart byta, börjat få bubblor i mitt...
Ny uppdatering för er som är intresserade :) [ATTACH]
Om ni har en Kina modell så lovar jag er att esim inte fungerar! Alternativet finns där efter man lagt in OOS14 istället för ColorOS men det...
Inga kina lurar har stöd för esim tyvärr.
Vad står det i din orderbekräftelse från Oneplus då? Kvittot är bättre bevis.
Har du kollat denna inställningen under app inställning, batteriförbrukning? Tillåt bakgrundsaktivitet så kanske det löser sig. [ATTACH]
Det försvinner om du inaktiverar Google appen iaf :) Aktiverade appen och gjorde dessa inställningar... Slipper skiten på hemskärmen. [ATTACH]
Köpte min från Wonda men alla Kina lurarna kommer med skörmskydd och ett skal. Nöjd med båda faktiskt :) Beror ju på om du betalar dom för att...