Separate names with a comma.
300kr inkl spårbar frakt kan jag släppa det för annars får det ligga.
Sorry inte vart ute här på ett tag. Javisst det finns kvar. Trådlös laddning fungerar ypperligt. dBrand gör ingen skit. :)
Säljer ett av världens bästa skall imo. Telefonen har fått gå vidare så detta blev över. Riktigt bra MagSafe på detta. Anti yellow och drop...
Jag har också samma problem, har varit så ett tag nu, grabbens abonnemang har gått ut så tänkte ändra det, men det verkar inte heller gå.
Tack så mycket för alla tips och inputs. Provade först en A55, men tyckte den kändes klumpig och vassa kanter på telefonen. Så det landande...
Pixel 7a är något för liten ja. Sneglar lite mot Nothing 2a just nu och skall se va man kan få a55an för, brukar ju dyka upp rabatterat via Benify...
Skall läsa på lite mer tack för alla tips @chraist :cool:
Är på jakt efter en vettig midrange, kollat på dessa två, vilken skulle ni välja? Känns som om Samsungen har något bättre kamera och mjukvara....
Tjenare Tänkte kolla om någon vill köpa grabbens Pixel 4a 5g som reservdelar eller kanske kan fixa den själv. Touchen lade bara av så fungar...
Säljer min Pixel Watch med Google original fabric band. Köpt via Amazon i början på maj. Kommer i originalkartong självklart med kvitto. Nypris...
Säljer ett par Oneplus Buds Pro 2. Sparsamt använda. Inköpta 2023-06-22. Originalkvitto medföljer självklart. Rengjorda och redo för ny användare,...