Separate names with a comma.
Får nog fundera lite saken...
Hej 900 inkl frakt vid snabb affär omgående? /Peter
Tack för erbjudandet, hade nog egentligen velat ha en nyare modell. Vad innebär china version? Ålder och skick? Pris? Hur är batteritiden? Bild?
Funderar på att uppdatera till Huawei igen, söker en watch gt 4 eller liknande. Hyfsat ny och bra skick är önskemål. Skicka pm med info. /Peter
Tack för tipset, tyvärr verkar inte de besiktiga motorcyklar här i stan. Som det ser ut just nu är det bara gamla goda bilprovningen som gäller :ehm:
Besiktning av mc på Bilprovningen? Hittar bara rabatt på bil eller lätt lastbil...
Vimla har tyvärr inte tvillingkort och kunde inte garantera att deras vanliga abonnemang/simkort funkade i en router. Har beställt kontantkort...
Köpte en router av @Boegas. Trevlig kontakt och snabb, väl emballerad frakt. Rekommenderas
Köpt av @Boegas
Sant! Har precis köpt en router här på forumet och slängde iväg en ogenomtänkt fråga lite för snabbt... Tackar för tipsen och tar gärna emot...
Verkar bara fungera i Sverige annars hade nåt sånt varit bra
Vet egentligen inte riktigt, helt ny på det här med husbil och mobilt bredband. Vill att det ska funka utomlands och tycker nog att kontantkort...
Tips på bra/prisvärt abonnemang eller kontantkort för router i husbil?
Tackar! Blev ett pm till @Boegas
Har precis skaffat husbil och kollat lite på det här med internet på ett smidigt sätt. Främst till surfplattor/mobiler och ev tv. Nån som har ngt...
Missade den här, tog slut medan jag satt och kollade info/omdömen... :( Nån som har tips på prisvärd och bra Airfryer?
Hade samma problem, verkar som att iPhone sålde slut direkt med...
Funderar också på det här erbjudandet, sambon har fortfarande xs max (och är iofs nöjd med den) Kommer det nåt bättre? (endast iphone som gäller...
Besikta någon? Har en som slutar gälla imorgon och kan tidigast på onsdag...
Tack för snabbt svar! Får inte riktigt ihop det, specsen stämmer inte med övriga sidor. Är det verkligen pro modellen?
Funderar på att köpa en x6 pro till sonen men får drygt 3700 med avgifterna...?
Ingen som har nåt liggande eller förslag på ny till ett bra pris?
Tack för bilder och info men tror jag avstår, lycka till med försäljningen.
Tack för erbjudandet! Spontant känns den lite gammal men det beror också på när den är köpt, pris och skick.
Nu behöver sonen ny mobil och har frågat om jag kan hjälpa till, som vanligt vänder jag mig till Swedroid för att få hjälp... :) Han har en poco...
Hejsan Var och när är den köpt? Kvitto? /Peter
Tack för länkarna! Sitter just nu och letar/jämför till sonen och det är väl en av de jag tittar på. Poco x6 och x6 pro verkar också intressanta....
Ursäkta om jag kapar din tråd men var hittar du det?
Har fått problem med min hotmail idag (gjorde en uppdatering i morse), Gmail fungerar däremot...? Testat att ta bort kontot och lägga in det igen...
Idag drog jag sönder jackan på en spik:( Nån som har nåt på Haglöfs? Det får gärna gälla reapriser. Tack på förhand!
https://www.amazon.se/dp/B0BDDR7PB9?cafId=a2ba403b-c51c-4cb1-a678-fe8a664a08df&cafASIN=B0BDDR7PB9&ref_=cm_sw_r_apan_dp_W6HVGW291DHDJDFX2P7B...
Gjorde det precis innan du svarade o nu verkar det fungera, tack ändå :) Ska man välja bort 5g? Vimla har väl inte det...?
Fick min 7pro i fredags och startade upp och gjorde alla installationer mm utan att flytta över simkortet, ville invänta skal och skärmskydd innan...
Låter bra! Vilken upplever du har bäst grepp och är "smidigast/minst bulkig"? Såg nåt test att air är smidigare än spigen thin vilket låter lite...
Var precis ute på en promenad nere vid havet och testade kameran lite, den är ju hal som en ål utan skal eller liknande... :ehm:
Låter som en bra affär :) Jag beställde Whitestone skärmskydd, spigen air och ett tunt plånboksfodral igår. Vi kan väl hjälpas åt med tips och...
Då fick det bli en beställning, inkl spigen liquid air. Vilket använder du?
Funkar Whitestone Dome med vanliga skal? Typ spigen
Det är helt fel, personalen på elgiganten upphör aldrig att förvåna. Däremot är jag mer tveksam till att pro modellen verkligen ingår i kampanjen...