Separate names with a comma.
Återkopplar till min egen fråga lite grann med följande video som las upp på Youtube igår kväll: Samung galaxy Note video sample - YouTube Den...
Någon som vet (eller har lust att prova) hur Noten fungerar när man spelar in video i lite bullrigare miljöer? Är den lika dålig som S2:an på att...
Detta upplever jag också som störande. Går det att komma runt på något sätt?
Är det ingen som bokat via Elgiganten och fick sin O2X skickad igår som har fått den idag..?
Ah. Där ser man. Tack! :)
Håller med helt och hållet. Det är ju det som är grejen - det fungerar inte längre att göra så. Med 2.1 fungerade det, och då hade jag...
Det finns ännu ingen sådan app, vad jag vet. Hänvisar även till den här tråden: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12071
Detta stör mig rätt mycket vid videoinspelning. Så fort det är högre ljud än normalt i omgivningen så blir ljudet "sprakigt". Att filma på krogen...
Hoppas att det blir något av detta, för det verkar onekligen intressant!
Har också letat efter ett liknande program, men verkar vara helt blankt, dessvärre. Men om någon får nys på något så är det bara att hojta till!
Jag tycker videokameran är väldigt bra för att sitta i en mobiltelefon! Den bästa på marknaden just nu? Kvalitén på själva videoupptagningen...
Swype med svenskt stöd redan under sommaren - nice! Härligt att höra från officiellt håll att 2.2 kommer också.
Någon som beställt från Mobilgiganten som fått sin order skickad? Min står som "under hantering" och jag börjar bli orolig över att de inte...
Tyvärr så tror jag helt enkelt att det är så usel kvalitet och att det inte är mycket att göra åt. Vilket också är det som jag tycker är sämst med...
Någon?
Testa att pinch-zooma på bilden, lite grann bara. Förändras bildkvalitén då? För mig ser alla bilder lite tristare och mer oskarpa ut när jag...
Låter som en skön app du har på gång! Den skulle jag också vilja att du fortsatte förfina lite när du har kommit hem så man kan ta del av den. :)
Haha, uttryckte mig kanske lite otydligt. Jag undrar om någon som har experimenterat lite med fotoinställningarna har lust att berätta vilka...
Är det allmänt känt att det drar oerhört mycket batteri att surfa på luren via 3G? Min håller batteriet väldigt bra rent generellt, tycker jag....
Någon som har ett bra tips på vilka reglage man bör justera i kamerainställningarna, samt hur mycket?
Tycker också detta är lite smått störande. Som sagt, med en gräns på 300kb/mms så finns det ingen anledning för mobilen att komprimera ner bilden...
Har inte läst hela tråden, men läste första inlägget och hittade inget om detta. Det är väl ingen bugg direkt, men ett förslag på förbättring är...
Är det någon som har några rekommendationer på bra program till datorn där man på ett enkelt sätt kan redigera videoklipp man har tagit med sin...
Nej, förresten. Kom på att detta inte är något att skämta om. Glöm vad jag skrev. ;)
Åh fy fan!! Tänker ni samma sak som jag?! Tre:s centrallager ligger i Kalmar. :S
Jag byter från en Nokia N95. Kan knappt vänta!
Du minns dessbättre fel. Fredag är en vanlig vardag så chansen att man får telefonen då finns fortfarande! :)
En till video filmad med en Desire: http://www.youtube.com/watch?v=f5iflrf3yfU
Så här skriver Tre på sin Facebook-sida: Vi vet inte hur det blir med HTC Desire, men vi hoppas få in dem på lagret i tid så att vi kan leverera...
My bad! Jag trodde att påsken låg en vecka senare än den tydligen var. Då finns det ju gott om hopp att få sin Desire innan helgen där.
Skulle telefonen skickas den 8:e så får man nog vänta tills på måndag för att få den eftersom fredag är en röd dag... Hoppas de får in den nån dag...
Jag tror att vi kan vara ganska säkra. Här är en video med samma uppladdare där han visar upp sin Desire, som han tydligen vann i någon tävling...
Det har blivit väldigt mycket OT på slutet så jag tänkte jag skulle bidra till topic genom att posta en länk till ett Youtube-klipp med en video...
Någon som har sett Mobils Androidspecial som tydligen skulle släppas i butik idag med en utförlig recension av Desire?
Trillade över en video på Youtube med några bilder tagna med kameran i Desire. Där fanns även två videor som påstås komma från samma telefon....
På min dator hackar det inte. Tycker det flyter på fint med en bra framerate! Ställer mig mer tveksam till kvalitén på ljudet... Fast det är ändå...
Det har ju funnits en del videoklipp inspelade av X10:n ute på Youtube, bland annat. Men de har alla varit rätt gamla och de har alla haft...