Separate names with a comma.
Hej! Köper din Raspberry pi 3 b/ b+ ! Gärna helt kit Finns i Göteborg för ev avhämtning
Hej! Behöver en 8 portsswitch, 1 gbit. Någon som har någon som ligger och skräpar?
Bjuder 600kr inkl frakt för Asus x205t
Kan en Galaxy S8+ vara intressant?
Av 3? Förvisso på Elgiganten under kampanjen de hade på 3 i höstas.
Jag har också 3 och fick uppdateringarna samtidigt som alla andra
Jag upplever att ansiktsigenkänningen är betydligt snabbare än i 7.0, vilket är ett stort plus. Har även märkt att när det ringer, och när...
Tack! Bra pris :) Åkte land & rike runt för att hitta ett för 459:- för några veckor sedan. 200kr inkl frakt kanske någon nappar på då?
Säljer ett i princip oanvänd Led View Cover till Samsung Galaxy S8 plus. Upptäckte rätt snabbt att plånboksfodral inte var något för mig....
Göteborg? Hämtar för 700:-
Tack men det blir ett större projekt än jag tänkt mig
Spontanköpte en Galaxy S8+ i söndags (10/9) men kommer inte helt överens med storleken. Gör därför ett försök att byta den mot en vanlig S8....
Vi kör till imorgon, fredag, kl 18.00 ifall någon mer vill vara med.
Noterat.
Säljer här en Lenovo Zuk Z2 som varit i min ägo sedan april då jag köpte den ny från dx.com Stort användarcommunity på zukfans.eu och i vanlig...
Som jag fattat det så går qpst mer in på "djupet" än miflash och når andra partitioner, och etta krävs för att få uppdateringar via OTA. Jag ser...
Stort tack för tipset, det får bli en sån!
Hej! Är på jakt efter en 4G router som ska klara Telia. Någon som har en till övers?
Jag kör indisk 2.0.133ST och tycker den funkar kanon. Efter lite tweakande med Locale, Nova och Floatiify funkar det riktigt bra. Flashade från...
Jo. Men det svarar inte på min fråga.
Och det är då framförallt landsbygden som påverkas?
Hur fick du den för 1650kr?
1050:-
Laddare/laddsladd? 3.5mm-adapter? Kartong?
Är i behov av en nyare dataskärm, storlek 22-24". Ett stort plus om den är designmässigt snygg. Endast Göteborg Vad har ni att komma med?
Är på jakt efter en Chromebook. Max 13.3" och minst 4 gb RAM. Skriv nedan vad ni har och vad ni tänkt er för pris
Du verkar försökt bli av med den här ett tag nu. Godtar du (tjejen?) 1000 kr inkl frakt?
PM!
400kr + frakt?
Hej! Är på jakt efter en iPod Classic med minst 30 gb minne. Tänkte ha den i bilen så slitage och batteri spelar därför ingen större roll. Men...
Pga platsbrist måste jag sälja mitt Xbox Halo 2-LAN kit. Allt består utav: 4 st Xbox 2 st (platta) TV-apparater 7 st kontroller (5 Controller S,...
Asus N53, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1025084&ref=192 ? Endast testad Hittar dessvärre inte själva "korken", men den styva usb-sladden...
180kr inkl frakt?
100kr + frakt
Köpte en smartwatch på distans av salle. Inga problem! Snabb leverans och bra förpackat.
Bump
Önskar köpa en Sony SmartWatch 3 i skapligt skick. Inga fantasisummor Finns i Gbg och önskar helst göra affären där
Önskar köpa en Chromebook av nyare modell. Minst 13". Finns i Göteborg eller Dalarna
Men du har ju en iPad? Är inte iPaden och din fd iPhone kopplade mot samma konto? Isf ser du ju dina iMessage-meddelanden i iPaden, och kan även...
Bump 1/2