Separate names with a comma.
Hej, jag har precis samma problem, följer tråden med intresse. Originalrom med ota uppdateringar.
Måste isf vara fel på min skärm, är ganska försiktig, men kanske råkat ha den i samma ficka som nycklaena ibland. Skärmen har några små fina repor...
För min del visar sig problemet att 3g ibland inte kopplar upp sig efter man haft wifi på i många timmar. Så fort Jag startar om telefonen kickar...
Trist att du känner att du måste vara otrevlig. Jag har fullt på små repor på min skärm och den har absolut inte varit i närheten av en sax.
Hej, kanske är det så att Jag höga krav.. men touchknappar är ingen höjdare, touchskärmen buggar ur ibland, skärmen blir lätt repad, man måste...
Hej, Jag tycker iphone 4 ser ruskigt sjysst ut hårdvarumässigt. Älskar prylar med kvalitet. Min n1 är inte gammal men har redan repig display, är...
För min del är det användargenererad data som skall in i infoboxen, men man kan ju alltid korta av textsträngar med "... " tack för tipsen
Jag undrar lite samma sak, finns det ingen standard infobox att använda, blir lite meckigt att skapa en egen när man skall anpassa bitmap efter...
Hej, jag har facebook / spotify på så kanske det beror på det. Här nedan har du output.. java.lang.NullPointerException at...
Hej, vet inte om du har koll på det, men på mac iaf så får jag nullpointerexception vid start av servify. Login infon sparas inte heller även om...
Hej, tycker det låter som ett spännande koncept, troligen svårare / mer annorlunda än ica liknelsen, då man oftast får större uppdrag, där någon...
Bäst o köpa två till, snart har femåringen kommit på att det inte kommer ota till hans liquid; )
Efter att ha kikat på webben verkar det som att de är på gång att göra en variant för android.
Hej, tack för snabbt svar, vad menar du med java sockets (jag kanske borde googla; ))? Jag kör med ngn slags httppost, och ett php skript på...
Hej, håller på med en app där man användare kan "skapa" egna banor och dela med sig av. Ja håller för tillfället på med själva dataövweföringen...
Hej! Någon som har provat med mac? Jag har en nexus som jag kör respot ifrån, den kopplar upp, jag kan välja låtar, se listor etc, men det går...
Hej! Jag skulle nog säga att det är i det närmaste omöjligt att använda skärmen i direkt solljus, jag hade en liquid tidigare och läsbarheten på...