Separate names with a comma.
Jag kör med den moddade Spotify klienten från nedan länk sedan några dagar på min S4 (stock, ej root). BT-metadata och knapparna för...
Hej gjorde som i tidigare post i denna tråd (tror det är post 8) : (på dialern slår man) *#272*IMEI-nummer# then pick your country sales code,...
Hmm, jag provade att ändra csc till NEE i dotterns Ace från Netonnet, utan att installera MULT-CSC-OXXKB6 först. Då hittade KIES en Nordisk 2.3.3...
Jag tog CF-Root-SGS2_XW_CLK_KF3-v4.0-CWM4.zip
Vad som är bäst kan jag inte säga något om. Vet däremot att jag är extremt nöjd med Chainfires cf-root 4.0. Spontana omstarter som jag tidigare...
Prova också med "Download all files" från Market så kan du förmodligen behålla stock.
Jag har letat länge efter fungerande Vpn lösning mot Cisco router. Fick det till slut att fungera bra med cf-3.1 kernel (chaifire) och VPNC Widget...
Gold fungerar mycket bra för mig. Har inte märkt av några som helst problem. Tvärtom, tycker det fungerar riktigt bra. Sent from my GT-P1000...
Samsung menar nog för tabben, ace m.fl som fortfarande väntar på 2.3.3. Men som en stor tänkare tidigare sagt, "det kommer när det är klart"...
Tyvärr kom jag inte långt alls :cry: Jag tyckte detta verkade vara en säker metod att få in Svensk/Nordisk firmware på min Netonnet köpta tab, som...
Är ute efter vad som helst, har någon lyckats få till ett fungerande vpn mot en Cisco eller mot någon IPsec-gateway överhuvudtaget från en Sgs?...
Det är vad jag kallar bra batteritid, aldrig behöva ladda! Jag har nog otur, jag måste ladda minst varje natt. ;-) (förlåt, inte illa menat,...
Typ första posten i tråden! ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hej! Kan någon vänlig själ bekräfta att jag tänker rätt nu? Jag har nu 2.2 med produktkod XEE och vill få in 2.2.1 via Odin. 1.Disablar...
Har fått in Froyo nu (som alla andra:-) Ska testa så fort jag kan om man äntligen kan få VPN att funka, hoppas...
Det vore super bra om du kan berätta hur och vad du gör för att få det att fungera. :—) Jag sitter helt fast med detta och kommer ingen...
Grus promenad=kies kunde inte sägas bättre.
jag gillar stora I alla meningar.men inte I svenska.
Hej. Jag funderar på om det är någon av er som har fått i gång IPSsec VPN och i så fall vill dela med sig av sina kunskaper? Jag testade med...