Separate names with a comma.
Lite intressant att du anser bilderna även från en s10 vara bättre. Samsung borde ju inte ha valt linser med sämre kvalitet än tidigare... Möte...
What the f... En mikrofon? Men hålet ser ju helt skumt ut som att det är en skada el dyl. Mäkta underligt måste jag säga men det kan säkert stämma...
Inte detta jag tänker på vilket jag mycket riktigt känner till och även jag uppskattar faktiskt. Med oskärpa menar jag hur mycket detaljer man...
God kväll, Tittar på en första analys av kameran. Medan jag inledningsvis gladdes åt god dynamik och fin färgbalans innan solen gick ned så blev...
Skumt problem, tror inte det relaterar till samma sak. D.v.s. batteri optimering.
Bonustips: Det finns efter installationen även ett alternativ i telefonappen för att automatiskt spela in samtal om så önskas. Blir bara bättre o...
Bugg: Har någon märkt att email länkar i webbläsaren nu hänvisar till den inbyggda appen eMail istället för Gmail som de flesta förmodligen satt...
Aha är det vad som menas med glamour. Hehe. Edit: menar du med front kameran? Det är det enda stället jag hittar något mer än en slider för...
Byt namn Och prova lol. Kanske regionalt?
Om du inte var nöjd innan så är du det nog inte nu heller. Ytters lite nytt.
Lustigt. Alltid fått dem ganska fort. Operatör bundet?
Var tusan finns charmigt porträtt? Hittar inget sådant som är nytt. Bara att det nu finns ett super läge på bokeh
Finns nog för alla nu i SE om man går in på uppdateringar o kollar manuellt. Fanns här med.
Precis. Vi ger oss
Beklagar, samma situation här. Antalet ominstallationer av bekantas Windows börjar nå ett vidrigt tal.
De vet inte vad de missar. Jag är iofs programmerare i grunden så man kanske ser saken på ett annat sätt.
Indeed. Större delen av buggar och saknade funktioner i p30 pro har jag löst i Tasker. Jag spenderar förmodligen ohälsosamma mängder tid på att...
Skämta inte. Betänk också att han har sådär 50 plugins för Tasker som han också jobbar vidare med. Fattar inte hur han hinner. Fruktansvärt bra...
Tråkigt nog. Tasker är dock fortf skäl att inte ens titta åt iOS. När jag gör backup på mina tasks där blir filen flera mb stor :P :P
Verkar vara en ny standard för Android överhuvudtaget. Nyligen rök möjlighet för de flesta appar att få tillgång till sms och samtalshistoriok...
Det är nog riskabelt att tillgängliga funktioner i EU skulle jag säga. Därför de stänger av den. Inte mkt som är nytt eg. Småsaker.
Förstår, hoppas någon kan vara behjälplig. Samtalsinspelning är jävligt användbart.
Det verkar ändå som att de avsiktligt slagit av funktionen i EU men har den i t.ex. indien. Det är lätt att åka på allt möjligt inom EU även om...
Funkar perfekt på P30 Pro (EMUI 9.1) och vad jag hört ska det fungera på alla EMUI 9.x telefoner men det kanske jag ska låta vara osagt....
Laddar den den från hemsidan. Länken i artikeln ovan helt enkelt. Appen kräver inga rättigheter och är tydligen bara en kopia på en app som redan...
I händelse av att någon missat. Man kan nu få nativt stöd för samtalsinspelning på telefonen. Se här: How to add call recording to the EMUI 9...
Åh fan. Undrar om det stämmer? Lite svårt att veta. Men visst de kan nog inte släppa till alla samtidigt pga bandbredd.
"Börjat rullas ut" stämmer. Någon stans i världen. Vi får nog vänta helt enkelt.
Lägger man bara lite tid så har iaf jag fått 100% funktion och då har jag ändå massiva mängder appar. Har kanske 500 tasks i Tasker och en miljard...
You're doomed. Skämt och sidor. Förslaget är väl att bara smälla på alla undantag som finns på appar som inte fungerar och hoppa över analysen...
När man fått allting att lira så är det okej. Man kan (i min erfarenhet) få allt att lira som tänkt men man ska kanske vara beredd på att få lägga...
Har någon annan problem med att ringsignalen börjar spelas först efter en fördröjning när telefonen ringer eller att den ibland aldrig börjar...
Tänkte väl nästan det då många populära appar är vitlistade. Gött det funkar nu!
Märkligt, Gmail har alltid fungerat perfekt och den appen bör vara vitlistad i Huaweis system. Det är bland annat Facebook, messenger mfl.
Klassiskt EMUI problem, men de är långt ifrån ensamma. Se dontkillmyapp.com
Skumt. Låter som de samverkar på något sätt. Huaweis batteri system är tyvärr inte den bästa delen med dessa telefoner. En del appar har jag fått...
Säg det med en mobil inställd på engelska. Kolla efter något som heter prioritet visning el dyl. Du hittar det nog. Finns i inställningarna för en...
Ett tips: om varken battery optimization exklusion eller manuell kontroll i huaweis hantering fungerar: prova att gå in i notis inställningar och...
Jag har upplevt att gröna toner gärna blir åt det gula hållet istället. Det går att redigera rätt i en editor med HSL funktion. Kanske även detta...
En liten fråga: kan ni fota med 5x zoomen i aperture läget på era p30 pro? Jag vill minnas med nästan absolut säkerhet att jag gjort det i början...