Separate names with a comma.
Inte för att vara den som är den, men var det inte du som skulle köpt en ny mobil för ett tag sedan, men inte hade råd, för att senare köpa en ny...
Vad fick du för betyg då? Som ZooKlubba sade, förläng så att du får 100/7 och sedan räkna därifrån. Dåligt uppförande, de har betett sig...
Ominstallera LaunchManager så borde det fungera. Annars så vet jag inte.
Okej, u da boss.
Lumia 800 verkar riktigt bra ju. Jag tror det blir nästa mobil för mig, eller vem vet, det kanske blir en iPhone istället ;) Många som blivit...
För han är så awesome. (F.ö., nej jag är inte något "ban-evade"-account, kolla bara mitt reg-datum :) )
Dustin sköt från 21/12 -> 23/12 -> 1-2 dagar (vilket är dustin-snack för "vår leverantör har den i lager") -> 2012-01-23 ... Hade varit tacksam...
Tack för fakta. Onödigtfakta alla går till Anovo Gävle sa en kille inom företaget.
Var alt vilka är det du har prisuppgift från? Inte för att va jävlig nu men 999 kr? Var när hur? Telia dumpa sina för 995 kr nån mer i den...
Det kom idag och var felaktigt. Jag orkar inte bry mig och i sann allergi mot miljöfrågor sände jag det till förbränning. DVS köp ej.
Köpte ett ca 100 kr som test. Känns som det kvittar. Kan återkomma med hur det funkar. Om intresse finns?
Det rör sig på marknaden. zte light battery | eBay Ca 15 Dollar inkl frakt.
Varför inte börja med vad du själv gjort?
Funkar skitbra =) Tackar
Jahaa, trodde först roota var när man installerade nytt OS, men okej. Tack Har du något bra tips på vilket prgan kan använda Universal Androot...
Har installerat Rom manager. Men man kan inte använda programmet förrän man installerat ClockworkMod Recovery. När jag försöker installera det...
Kommer inte hända nåt mer där. Pang ett sms den är klar och hämta. Så var det med min när den va inne.
Hos Comviq surfar du alltid i mobilen inom Sverige för 3 kr/dag i upp till 100 MB! Efter användandet av 100 MB är priset 99 öre/MB. Men. Just...
Comviq har väl trafikgräns på sitt? Max 100 mb dygnet eller likn. Kör Telenor snik 1 mbit/s 69 kr mån. Fri trafik. Dessutom kontantkort.
Instämmer tillfullo. Men hur funkar det och ladda den med skyddet på? Det är lite jävligt för mig mfl.
Rensa cacheminne. Market och Maps tex samlar på sig en massa onödigt.
Varför behöver de en egen app? GPX-filer för alla checkpoints finns att tanka ner på hittaut.nu. Sen kan du bara använda den i c:geo eller valfri...
Jag körde på enligt Karlssonmetoden. Otroligtsmidigt när man väl fick undan dimman i sin täta skalle. Och ingen omväg via pc. Testa den är mitt...
Problem löst men tack ändå.
Kan nån vänlig person göra en punktlista på hur man fixar en bok från bibloteket. Jag har lånekort/nr och Aldiko Premium.
Har lyckats hitta en motorola milestone 2 till ett skapligt pris på MyTrendyPhone.se, dessvärre skriver dom att de hämtar in mobilerna från...
Tja vad ska jag svara. Dels nyfikenhet och dels bra att ha. Då jag inte hitta själv valde jag och fråga lite här och där. Bla har jag en kille som...
Tack men jag ratar pga frakten. Hoppas nån annan har nåt finger och peka. (Helst långfinger haha)
Har sökt kors och tvärs efter nån som säljer batteri till Lighten. Dessvärre utan framgång. Nån här som kan peka i lämpligriktning?
Objekt inlämnat. får väl se vad dom säger om froyo. tråd kan låsas.
Starta med ljud ner eller ljud ner? jag testade både upp och ner inget händer. Ang kinesisktsvammel så beklagar jag att jag inte behärskar...
tack men det va det första jag gjorde. dvs tog ur batt. mer förslag mottages med tacksamhet.
Jag dunkade i froyo och nåt mer allt var bra.. tills jag kopplade den till biohemma.. poff den dör och endast en rödlampa lyser.. den vägrar...
När jag försöker installera senaste bankdroid säger den att paket är ogiltigt signerat! Whats? Jag kör android 2.3 edit: Nu funkar det... Jag...