Separate names with a comma.
Har samma problem och väntar ivrigt på en fix, grymt irriterande att musiken stannar 10-20 sekunder varje gång vi väcker en telefon. Någon annan...
Nej jag menar PDP-type ipv4+ipv6, d.v.s. dual stack på ett APN och en PDP. Finns redan i LTE och är på gång i 3G.
Så är det, och dual stack-mobilerna är på ingående så det är på gång.
Jag har stereovarianten och är mycket nöjd. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=925763
http://www.sammobile.com/firmware/ Den står beskriven som "Nordic Countries"
Om du vill ha en launcher som ser ut som original ICS så kan jag rekommendera denna: Nova Launcher
Bara att kunna ta bort enskilda notifications gör det värt att uppgradera för mig. Dessutom kör jag Nova Launcher som jag gillar skarpt.
Nu funkar den fint över NAT64, tack för snabb fix!
I sådana här sammanhang brukar Q1 vanligen betyda sista mars.
Anyone working on CM9 or is this little bugger officially retired now? As the official dailies are starting to come it would be cool with a...
Sweet! Jag testar igen när den nya kommer.
Appen krashar när man är uppkopplad med IPv6, gör du några anrop direkt på IP-adress istället för hostnamn?
Så det går alltså inte att få bort ett event från facebookkalendern om man har synk aktiverad i Social Hub? Man blir ju inbjuden på massa skräp...
Jag kör med Samsungs inbyggda, så kalendertypen är Facebook for Social Hub. Jag antar att den ursprungliga trådskaparen också gör det, annars så...
Jag vill också veta hur jag får bort FB-events ur kalendern, sedan en uppdatering hos Facebook så lyckas jag inte längre.
Dessa påstås synca Facebookkontakter: https://market.android.com/details?id=uk.co.senab.blueNotifyFree...
Musikspelaren kan du lägga in som apk eller ta från market om du fejkar att du är Amerikan. För att få bort surrandet så måste man göra det i...
Nej de har de inte men den läckta ROM:en som kommer i morgon har TW enligt SamMobile: Twitter
Spännande! Berätta hur det går, jag testar ics på min sgs just nu och det funkar kanon! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nu kör jag förvisso SGS2 men push funkade fint för min egna mailadress när jag stoppade in den som premiumkonto. Dock tröttnade jag på att den...
Funkar kanon! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nja, inte implementerat i 3G-näten utan bara i LTE. Och hur gör man då med fallback till 3G? IPv6-only med NAT64 skulle funka i båda fallen.
Tyst här nu för tiden, fullt upp med portning av ICS?
3 Italien och 3 Sverige har helt olika nät och det finns inget som säger att inställningarna för det ena skall vara bra för det andra.
Det verkar som ZTE Light är baserad på MSM7227 som har Adreno 200 GPU. Rätta mig om jag har fel.
Det är precis en sån där xn-- adress det skall vara. Funkar det inte att knappa in den som adress i telefonen så har jag inga fler idéer. :cry:
Rätt på alla punkter. Dessutom så är det inte säkert att funktionen kommer släppas utanför Korea, så jag vet verkligen inte varför mobil skriver...
Testa att konvertera domännamnet till punycode och knappa in de uppgifterna. IDN Conversion Tool: Verisign
Grymt kul! Är allt från tidigare byggen integrerat eller skiljer det något från beskrivningen i första posten i den här trådan? Är det dags att...
Mycket blåflash i sidled när man surfar, känns som de hade behövt jobba lite till på känsligheten innan de släppte.
Japp, beställde 2011-09-30 och hämtade 2011-10-03.
Kan rekommendera att spela lite Asphalt 6 HD :p
Det är väl inget problem att köra Exchange och Google-kalendrar samtidigt? Android stödjer ju både och.
Ja, det borde funka men kan gå lite långsamt eftersom den inte ger så mycket effekt.
Du får se det i programmet Kies och det skall komma automagiskt.
sdcard är en del av det inbyggda minnet, external sd är sd-kortet du har stoppat i, skitdum namngivning.
Du installerar Samsung Kies och när du sedan kopplar in telefonen så skall de säga att det finns en uppgradering. Galaxy S2 - Vanliga frågor...
Jag hade samma problem, uppdatering till senaste mjukvara löste det. Vad har du för siffra efter "I9100XWKE"? Tror den med problem hette KE2.
Enligt uppgift så skall uppdateringar komma den vägen nu, dock inte riktigt lika snabbt som när man uppdaterar via dator.
Menu, settings, about phone, software update. Så kollat telefonen om det finns några uppdateringar.