Separate names with a comma.
Håller på att ladda ner den i skrivande stund.
Tja Fick nyss en uppdatering på 683.56 mb ota, kan detta vara 4.3 måntro?
Jag vet inte om det är min telefon det är fel på men jag kan ej ladda mobilen via datorn, nån som vet något om detta? En annan fråga är också...
Tja Fick min Z igår och gillar den skarpt :) Tänkte bara höra om någon vet den enklaste vägen att överföra allt mitt innehåll från min förra...
Dood´s music streamer är nog bäst
Det är exakt så jag har gjort. Hoppas det har hjälpt någon!
Jag har alltid gjort det med kabeln i.
Hej Jag har under ett par dagar gjort ett test då det tidigare har förlängt batteritiden på min LG 2x samt Galaxy Nexus. Det jag har gjort...
Tja Har nyligen sålt min Nexus och väntar på att få min S3 !! Någon som gjort det bytet, är det värt det? Jag var rätt så nöjd med Nexusen...
Tackar så mycket det fungerade !! Var dock tvungen att unlocka bootloadern! vad innebär detta? stod något om att min garanti försvinner? Vad är...
Har lyckats komma så långt så att jag har lagt in google filen i rätt mapp, samt kommit in i fastboot mode, men i nexus kit kommer jag endast till...
Kan någon förklara hur man flashar in 4.0.4 med galaxy nexus tool kit? har för närvarande 4.0.2 yakju, och har tankat ner factory image 4.0.4 samt...
Tja Kan det vara så att den senaste updaten är indragen då det har rapporterats en del problem med täckningen? Jag har nyligen gjort om min...
tackar för länken!! Tankade nyss ner 4.0.4 firmwaren till datorn, men när jag kikar på guiden på första sidan så står det "starta exe filen som...
Tja Har tänkt att göra om min yakjuxw till en yakju, men har problem med att hitta den här filen: Ladda ner Nexus'ens "stock image" (yakju)...
Sålde en iphone4 nu för att skaffa en Samsung Galaxy S II, hoppas man blir nöjd!!
Det måste vara så att powerknappen siter konstigt, om du har uppdaterat och det är samma fel är det mågot fel på hårdvaran.
Har en obrandad med Tele2 Kör faktiskt med Androids egna tangent bord och det är klockrent förutom att den saknar åäö.
fick uppdateringen idag via OTA, och kan konsatera att batteri tiden är lite bättre, däremot är standard tangentbordet lika värdelöst som innan.
så Se har skickat ut tusentals "måndags exemplar" Jag och en polare köpte dem samtidigt i olika butiker och vi har samma problem jag sitter fast...
Sonyericsson är ett skämt mina vänner. Detta var sista gången jag köpte en telefon från dem. Är det inte självklart att när man släpper ut en...
Okej, har ju en unbrandad med .16, måste jag roota för att lägga in Telenor brandningen?
Om man vill lägga in en telenor brandad version med den senaste uppdateringen blir mobilen låst till telenor då? måste man roota i sånna fall?
Hur gjorde du?
Japp, det är en inställning för skärmen, Gå in på inställningar sedan ljud o skärm och sedan längst ner hittar du skärmens tidsgräns.
har provat alla möjliga sätt att uppdatera, finns bara inte
inget här heller
hahahah, jag gillar x10 skarpt, men en del enkla grejer gör att man blir så jäkla irriterad. Hade en Htc Hero innan som körde android 1.5 och kan...
blir fan less på SE nu, man köper en telefon utan abb f olåst för 6000 SEK och det finns buggar som en telefon för under 500 SEK klarar av. Iphone...
Jag har en obrandad X10 och sitter fast med .16, har provat med pc companio SEUS och OTA inget resultat...
Nu är det så att jag har en olåst x10, den har aldrig varit låst tidigare. Uppdaterade till 0.16 för inte så länge sedan via update service. Nu...