Separate names with a comma.
Ja, min drar ut på ungefär ett dygn, o då använder jag den faktisk inte så mycket =(, tänk då på att jag inte användt wifi, stängt av alla...
Går det inte nollställa samtalsräknaren på något sätt, tänker på Phoneusage, fick min SG2 och inatt så går det över på halebop, men allt blir ju...
14 timmar senare har jag luren i handen, jäkligt snabbt leverans från Halebop när dom väl skickade den.
Har nu fått ett meddelande från Halebop att min telefon skickas ut senast imorgon. Så till er som beställt från Halebop, äntligen på väg.
Halebop Ingen som har hört/fått sin skickad från Halebop ännu?
Det är ju så man knappt pallar vänta, vem vet när man får den1 vecka, 3 veckor? Nästan bud att köpa någon annan lur, men det lär man väl säkert...
För att få klarhet i vad som gällde så chattade jag med Halebop igen och nu så gäller 20/5 igen (en timme efter andra beskedet) då dom inte kan se...
Det frågade jag inte, men fick sms idag om att mitt nummer porteras den 11/5 plötsligt igen så då lär dom fått in telefonerna, efter han igår sa...
Plötsligt idag så får jag ett sms om att mitt nummer kommer porteras den 11/5 iallafall, så tydligen har dom fått in lurarna då.
Jag chattade med kundtjänst idag och enligt dom så skulle jag få min den 12/5, helt plötsligt idag så säger dom 20/5. Beställde min 5/5.