Separate names with a comma.
Hur kan man ändra icons på vanliga apps som inte står i baret längst ner med launcher pro?
Ok.. Jag har ett litet problem här. Köpte en SD kort idag men kan inte göra så att bilderna sparas direkt där. Mobilen sparar bilderna i...
Fan grabbar... Det fan roligt att läsa alla era inlägg. Jag har varit med å läst alla inlägg i den här topic. Det verkar att det händer samma sak...
EDIT: Wrong
LG Optimus 2X first NVidia Tegra 2 Super Phone Demonstration från CES 2011 Den ser bra ut ( speciell när han spelar angry birds i Full HD (: )
Märkte igår att en pixel lyste blå hela tiden. Dead pixel. Försökte väcka up den men gick inte. Jag ringde komplett och de sa att jag skulle göra...
Hej. Jag köpte min DHD idag och har ett litet problem med HTCSence. Så här ser det ut för mig [IMG] Borde det inte finnas några menyer...
Avbokade min först från Expert sen från Telia. Imorn eller på onsdag så får jag den från komplett :P
1000+ på lager. :p:p
Tråkigt som fan :/ Jag väntar min DHD från komplett imorn eller på onsdag. Kommer skriva här om min funkar.
Xcer är SIM kortet 3G? Min kompis hade ett gammalt SIM kort som funkade inte med DHD. Han beställde ett ny å nu funkar det.
Jag kommer att få min DHD under nästa vecka och undrar hur ni har det med silikonskydd och skärmskydd.
Jag beställde DHD igår från komplett. Den är färdigt packad. Tror jag får den nästa vecka :P Imorn ska jag dra till Telia Store och avboka den :P...
+1 Jag tänker avboka den från Telia å avstå lite för att se vad som kommer hända.
Ringde precis angående min bokning för DHD. Kvinnan jag pratade med sa att ingen Telia Strore har fått några DHD än och de vet inte när de kommer...
Om man köper telefonen från telia är den då operatör låst till telia?
Fel ord :P Inte beställde men boka :P Killen jag snackade sa att den skulle komma förhoppningsvis idag eller på torsdag. Annars blir det nästa...
Beställde idag min DHD. De sa till mig att de har redan beställt 4 st. De kommer antigen idag eller på torsdag men man vet aldrig. Hoppas den...
Beställde min idag från Telia store. Får se hur lång tid det kommer ta :P
klapp klapp klapp
Varför skapa otrivliga situationer då? Springa fram å tillbaks till affären... Det är hur enkel som helst att skriva det i hemsidan.
Tänk om nån inte vet att den inte medföljer och köper en separat SD-kort för 299 kr. Inte kul kan jag säja.
Men det är inte "klickbart". Enligt mig borde det stå att det kommer med en SD-kort.
(medföljer ej!)
[IMG] Det medföljer en 8GB SD-kort :P
I hageby finns 1 från telenor men jag tänker inte göra nån abbonemang med de :P Finns inte i stan. Inte i ingelsta heller. Inte i Media Mark...
Fredag idag. De har säkert slutat jobba för idag. Tror att du kommer få svar på Måndag eller nått
Någon som vet?? Såg att i trådet "Någon som vet någon butik i sthlm som har DHD i Lager?" blev ett svar. Undrar om nån vet i Norrköping :)...
Ja. De sa till mig att de ska hämta den i veckan men det verkar inte så :P
+1 Många glömmer det :P
Expert kommer få Desire HD under nästa vecka. Kommer kosta 6000 kr.