Separate names with a comma.
Köpte en rackmonterad switch för nätverk av @Dan1jel . Allt fungerade kanon, bra kommunikation snabbt skickat. En bättre packad vara har jag...
Absolut, jag tar den! Skickar PM
Jag lägger ett bud på 100kr + frakt för V3 då. Så blir det lite enklare :)
Bjuder 50kr + frakt för båda switcharna
Köpte skal till Iphone 12 pro max, väl packat och snabbt skickat. Rekommenderas!
Tar alla för 200kr+ frakt
Intresserad av att köpa en Pixel 1. Gärna i så bra skick som möjligt, helst inga sprukna skärmar eller liknande. Men kan vara intressant också. :)
Pratade precis med Elgiganten, dom påstod att dom har ett problem med att kollinummer inte kommer upp för alla på orderstatussidan, men hon såg...
Vad har din för orderstatus? Ligger den också som "Reserverad" eller har du någon annan? Känns som det är bara att glömma att få den idag då man...
Är det någon som tror att det kommer gå att kunna köpa en direkt på exempelvis Elgiganten? Eller är det slutsålt överallt och om man vill köpa en...
Jag klarar 1 dag och ca 6 timmar med allt lull-lull igång med 3-4 timmar SOT. Lull-lull inkluderar: Bluetooth till smartklocka alltid på....
1. Jag beställde i fredags förra veckan och den trillade in igår tisdag. Inga problem med varken Google eller DHL. 2. Osäker på hur mycket Google...
Sålde Skärmskydd till Pixel 2 XL. @silverfang skickade pengar snabbt. Rekommenderas.
Okey om skickar 3 till er var då? /PMa mig med era detaljer så försöker jag få iväg paketen under morgondagen.
Har 6st glas som det på bilden. Köpta från Ebay och alla är hela. Säljes pga att jag ångrade mitt Pixel 2 XL köp. Glasen läggs i en...
Tack, har också letat efter detta!
Passengers Gör sig väldigt bra i 4k! http://www.imdb.com/title/tt1355644/
Någon som har hittat ett bra skärmskydd till rimligt pris? Och då ett skydd i glas och inte ett liknande plastskydd som satt på från fabrik.
Ja det bör nog trilla in under dagen. Bara jag av mig och mina 2 kompisar som fått telefonen än så jag hade nog tur och fick den levererad tidigt...
Min telefon har blivit levererad till mitt ombud och mina två senaste statusar är: Försändelsen väntar på upphämtning av mottagare enligt...
Vet vi om båda versionerna kommer släppas samtidigt eller kommer vi som vill ha 8gb ram få vänta längre?
Operatör: Halebop Abonnemang: Rubbet 6 gb/mån Bindningstid: 24månader Mobil: 32Gb Grey Pris: 269kr/månad Pris på telefon: 2424kr Butik: Elgiganten
Jag har också lite problem med mitt tele2, mitt problem ligger dock inte i att surfen inte fungerar. Mitt problem är att jag tappar täckning...
Jag har inga problem med mitt nät här hemma. Har en ASUS RT-N66U router.
Vad var det för färg och storlek på den du hade beställt, och när beställde du den? :)
Hejsan allesammans! Under dagen har jag varit på besök på Mediamarkt och Elgiganten men också ringt och pratat med Webhallen. Mediamarkt håller...