Separate names with a comma.
Det jag kan sakna i Android är hela "ekosystemet" du får med apples produkter. Har ett litet helsike att få min nas, router, mediaspelare och...
Det flyter hyggligt på min Desire S, har dock varit med om ett par krashar men inte så att det stör alltför mycket. Kan tycka att det nog borde...
Du borde väl kunna göra en återställning i telefonen. I min desire s finns det alternativet under inställningar-telefonminne
Hej. Är det någon som kan komma med ett tips om vårt man kan hitta serier i ett format som passar på en androidtelefon? Utbudet på adlibris och...
Hej. Jag skulle vilja komma åt en app som klarar av att visa de bilder jag har lagrade på min NAS hemma. Det är en Synology discstation. Det...
En sak jag finner lite irriterande är att kategorierna på varor inte sparas. Tar onödigt lång tid att göra samma sak varje gång man ska handla...
ok tack för hjälpen
Hej. Detta är kanske fel forumsdel för frågan men jag försöker iallafall. Jag lämnade in min Desire S på reparation hos Telia för tre och en...
Jag gav till slut upp och lämnade in telefonen. Sense dog till hälften när jag till slut fick igång den. Inget tangentbord samt låsskärmen...
Jag har lite bekymmers med min Desire S. Jag fick ett medelande om en massa uppdateringar på appar och tryckte på uppdatera alla. Då börjar...
Handbrake har väl nedladdningsbara profiler för ett antal olika tillverkare. Enkelt att använda också Sent from my HTC Desire S
Det visade sig att jag läst fel och knappar in fel portnummer. Tack för hjälpen. Sent from my HTC Desire S
Det skiljer lite från spel till spel. Ex civ 5 kräver mer av din CPU Sent from my HTC Desire S
Har precis provat appen och är nöjd. Dock saknar jag en liten grej jag hade i appen jag använde innan. När jag stryker över varorna jag köpt...
Jag är ansluten på hemmanätverket och har aktiverat photostation och filestation i NAsen. I filestation har jag både provat att söka och knappa...
Hej jag har ett bekymmer. Jag har en Synology diskstation 211J och en Desire S. Jag har installerat apparna DS file och DS photo för att komma...
Detta är min första Androidlur och jag kan bara säga att jag är mycket nöjd. Valde länge mellan denna och Samsung Galaxy 2 och storleken...
Vilken app kan man använda om man även vill ha en pulsmätare med blåtand? Funkar det med alla träningsappar? Är det någon som har erfarenhet...
Ok tack för snabba svar.
Hej. Jag har precis köpt min första smartphone som blev een Desire S och har lite problem med att fatta hur jag för över filmer till telefonen....