Separate names with a comma.
Jag antar att du uppgraderat till ics. Se tråden "problem efter ics" för tips hur du kan bli av med bruset! Skickat från min HTC Incredible S...
Håll ner Power och vol- när du startar telefonen så hamnar du i boot-menyn. Där finns lite olika alternativ, bl a recovery. Skickat från min HTC...
Av lathet testade jag inte att plocka ur batteriet. Om ditt trixa fungerar är det ju kanon bra! Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2
Jag råkade ut för samma sak - problemet försvann efter att jag kört recovery :-) Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2
Jaja... då har jag ringt, surfat o allt annat som jag brukar göra och min IncS har fungerat problemfritt (dvs. på samma sätt som innan...
Jag gjorde factory reset efter att uppdaterat till ics. Upptäckte senare problem med ljudet (se ovan ang brus). Fick lite panik och körde en...
Min IncS har fungerat fint men sedan jag uppdaterade den har jag råkat ut för samma problem (burkigt ljud och i endast ljud i vänsterluren). Det...
Samma typ av lägg upplever jag på min IncS. Men jag har upptäckt att det räcker med att pausa välja något i menyn och sedan backa tillbaka och...
Kul att höra att du är belåten med ditt köp! Skriv gärna en rad när du lyssnat in dig på dina nya lurar.
Vad som är högt/lågt är ju ganska personligt. Dessutom beror det ju också vilken typ av lurar du tänker använda. Om du köper ett par lurar med...
Visst har jag testat olika spelare, men alla med samma resultat. Söker man på hissing noise blir det ganska många träffar så problemet verkar vara...
Har precis skaffat min första android-lur och valet föll på incredible s! Allt fungerar bra men jag tokig på ljudet vid mp3-uppspelning. Där är...