Separate names with a comma.
Någonstans har jag hittat där det står att man kan annulera ordern. Men hittar fan inte det nu... konstigt!
Finns fler: www.htccode.com funkar också
Om man tar "Spåra order" står det "Beräknad en dag" på status.
Antar till lager.
Nu står det på expansys: Beräknad 1 dag hmm... Låter ju trevligt!
Skynda! Det är inte många kvar. Själva frakten ska ta 2-3 dagar, men så har de ledtider på sin egen hantering också.
Det står ju skrivet i bilden. Då har de räknat med alla ledtider de kan tänkas ha.
Du kan betala med paypal trots att du håller på att verifiera det. Det gjorde jag. Pengarna drogs från kortet och ebay visar att varan är betald.
Hehe... då är vi ju iaf två svenskar som kan klaga :) Det finns massor av sätt att betala på, vet inte om man kan betala senare. Men det bästa är...
Ojdå...det missade jag helt och hållet. Nu blir jag lite orolig... som tur är har ebay och paypal garanti så det ska nog gå bra. Plus att man kan...
Den är inte låst. Men som sagt inget minneskort. Jag köpte precis en. Här är länken:...
Har du beställt från ebay? Såg en säljare som hade över 600 000 bra omdömen. Känns säker. De har 7 i lager, står det. Kostar enbart 5 pund att...
Tror att jag också bokar om till expansys och sen bara vänta. Börjar bli ruskigt trött på det här nu, måste ha en ny telefon. Min Touch HD har i...
Dustin har varit väldigt försiktiga med datum hela tiden. Undrar ifall de visste att det skulle bli såhär?
Hoppas hoppas!
Risken är ju väldigt stor att de kommer till många butiker på en gång. Känns som att de flesta butiker i Sverige har samma leverantörer på grund...