Separate names with a comma.
Skickade in den 26 mars typ, fick tillbaka den igår. Jo har också hört detta med 3 gånger, ska nog skicka in den ännu en gång...suck!
Ingen aning om hur det ligger till med doa och sånt. upplever ingen skillnad vad gäller knapparna, de är som det alltid varit! så även om...
Igår fick jag min SXS tillbaka från reparation, de bytte ut hela front delen alltså hela skärmen är utbytt. Idag märkte jag att även den nya...
Har samma problem jag med, funderar om jag ska lämna in den på reparation eller nåt.
Någon som vet var man hittar batteriförbruknings widget? av någon konstig anledning så kan jag inte hitta den. Har för mig att det finns en...
Så nu har man äntligen fått sin lur :) Måste erkänna att jag är jävligt nöjd med den, vilken jävla skärm säger jag bara!!
Jag var inne hos phone house och fick känna på en xperia s vit, själva luren är kanon inget att klaga över för min del. tjejen som visade mig...
denna hemsida hävdar att de har xperia s i lager: http://www.fixit-4u.se/
http://www.mobilgiganten.com/mobiltelefon/xperia-s-white.aspx Nu säljer mobilgiganten luren för 4175:-
Funderar också på en vit, har aldrig haft en vit mobil tidigare. Vi får se, men är det någon som vet var man kan känna på en dummy? i stockholm
hmm ska man köpa den vita då? Är bara orolig att den vita "ändrar" färg efter ett tag, det vore ju väldigt tråkigt om det hände
hehe sant sant, men nu tycker jag på fullaste allvar att denna lur BÖR släppas snarast. Har ju tagit evigheter nu. Börjar bli riktigt trött på all...
Var inne hos Elgiganten och frågade om luren, killen som jobbade där hävdar att luren officiellt kommer att lanseras under april månad i Sverige...
Nu var en Sony Xperia S White LT26i beställd!! bara o vänta nu, jag hoppas på att inte bli besviken över något!
Åhhhhh vilken sexig lur, måste ha den ASAP. Vet bara inte vilken färg får sån jävla beslutsångest...svart eller vitt det är en bra fråga det!
Gobubbe vad tyckte du om skärmen? färgerna, kontrasten, mm?
Boxen och utformningen av den ser ut och va en sista minuten grej typ. Nu till den svåra frågan, svart eller vitt? hmm jäkligt svårt!
Jag blir tokig snart, vill ha luren nuu :P Undrar när vi får se en "in deep" review på engelska, finns ju inte en enda på engelska typ
Jag tänkte ta o förhandsboka luren från CDON, och så tänkte jag välja faktura. Men är det någon som vet om man är tvungen att betala i förskott...
Jag är lite orolig över internet browsing i nya xperian, kanske för tidigt att dra några slutsatser men utifrån alla klipp man sett på youtube så...