Separate names with a comma.
Yes. Gjorde precis detta, cache, dalvik etc. och wipe data/factory och körde om CM10. Fastnar i bootloopen fortfarande.
En polare gav sig på att försöka roota sin sensation. Nu har han fuckat upp den så den fastnar på HTC logon och bootar om efter en liten stund och...
Jo, mot iPhone 5 :) Nej, ska införskaffa mig iPhone 5, så tyvärr. -- 3000:- är fanimej bra pris, kom igen nu!
Tackar! Tråkigt med premium dock, känns ovärt att pröjsa $12 för å få in någon skit på telefonen ;) Ingen som har ett premium konto där och kan...
Nåja, utgångsläget är väl att den inte går att låsa upp, men att man kan ta en chansning och prova :D 3000:- Ingen sugen?
Så har det inte vart innan, har inte vart några konstigheter att vandra in och låsa upp telefonen innan bindningstiden gått ut, något dom har...
Helt ok för tjejer med! Jag vet, har sätt de. Men ska gå i tres butiker även under bindningstid, om dom inte ändrat de senaste månaderna då....
Sänkt pris efter 1 timme. 3001 kronor och 50 öre, Kom igen nu killar!
Hos tre ska de gå att låsa upp dom direkt, även under bindningstid.
Har en HTC One X låst till tre. (Kan låsas upp för 350:-) Kör just nu JB från trip, men kan ju enkelt kasta tillbaka orginal ROM samt unroota....
Kör JellyBean på min HOX atm och tänkte unroota den då jag ska sälja. 3 brandad rackare, någon som har länk till senaste RUUn ? Broken i...
"Originally Posted by TripNRaVeR I'M SORRY Wifi fix: Remove "android.hardware.wifi.direct.xml" from /system/etc/permissions Reboot Enjoy wifi"...
Tack grabbar! Jag kör tre, såklart... Drog av skalet och skulle kolla om det var någon displaykabel som var lös, vilket jag misstänker att det...
Done! Flytt på G antar jag :) Kan du kanske hjälpa mig lite så länge även om den just nu ligger fel? <3 Måste vara något med grafikchippet...
Har läst på ang. root etc. relativt mycket. Gjorde full-wipe, rensa cache osv när jag bytte rom för att prova om det var något mjukvarurelaterat....
Min HOX har börjat facka ur. Började med att skärmen inte tändes direkt, höll power + vol- och efter ett tag fick jag igång den. Funkade bra när...
008 släppt!
Om du läser en sida bak hade (har) jag samma problem. Löste det dock genom att använda GO SMS, vad var det för pill med APN inställningarna du...
Yes, sökte lite mer och märkte att det var så det låg till :/ Får väl göra en verision där dom lägger in de sense firmworken som behövs för...
Läste att det fanns någon beta av MIUI 4 där utvecklaren lyckats behålla sense kameran och beats, går det att få in detta i CM9? Tycker verkligen...
Sjukt muppigt faktiskt! Provade GO SMS innan jag bytte ROM, men känns så jäkla rörigt. Vill ha det simpelt. Men blir nog att tanka de, tack!...
Jag, hela tiden faktiskt. Radbrytningar då. MMS, inte speciellt ofta. Men har flaterate abb. så vill ju kunna använda det. Men som sagt,...
3 snabba frågor: MMS = Broken? Kan inte skicka några mms. Kollade APN, och dom fanns där. La till en ny med inställningar jag hittade. Hjälpte...
Sådär, var ju faktiskt busenkelt att få in CM9! Enda jag märkt hitintills är väl att inte de "fysiska" knapparna lyser, känd bugg? Edit: Var...
Tog mig i kragen och löste det, satan så fort det gick :)
Tack, hittade den själv och slängt in den redan. Hur hittar jag senaste CM9 mod nu? Samt, ska jag ta någon backup på min nuvarande rom,...
Tackar! Har 3, och dom har ju muppat till hela systemet. Är det något speciellt man behöver tänka på när man byter ROM om man kör 3, eller är det...
Tackar! Mycket bra svar. Förövrigt, inte berör mitt SD-kort, alltså där musiken etc ligger? Utan edast internminnet där apps och blabla. som...
Kan någon plana ut begreppen för en nybliven android ägare. Varför rootar man? Vet att det behövs för att lägga in en ny ROM, men vad är det...
Har meckat sönder med min iPhone, så varför inte mecka sönder med min Android? Hatar verkligen Sense. Visst, mycket bättre än farsans desire s,...
Nybliven ägaren med en HOX. Gått från iPhone och är så galet emot Sense. Satan vad jag hatar det. Dock provat en Galaxy Nexus och tycker "vanilla"...