Separate names with a comma.
Tack! Får testa den o kolla om den är nåt att ha. :-)
Undrar om det är någon som har testat netnanny eller något alternativ? Mina barn ska få en varsin surfplatta och vill inte att de ska kunna råka...
Enligt inlägg tidigare i tråden skulle denna funka bra även med 7310. :ehm: Edit: Löste sig med att köra in en annan .pit + UK Official ICS. Fick...
Testade lägga in den på en polares 7310. Blev nåt fel direkt på .pit så nu bootar inte plattan. Kommer in i download mode så det ska väl...
Klarat 84:34 på Hard hittills. Väldigt kul och svårt spel detta.
Finns i Sölvesborg. Men kan skicka den. 1000:- + frakt. Först till kvarn
Säljes Hej Jag har en att sälja om någon är intresserad? Köpte den mest bara för att testa och säljer den vidare till någon behövande. Jag har...
Nån mer än jag som fick sjukt laggig scroll i just Favoriter under kontakter efter uppdateringen?
Nej det var inte samsungs original. Testa köra den direkt till TV:n nu och den tappar signalen lite då och då. Får se vad säljaren har att...
Köpte en sån där HDMI adapter på Ebay och testade den nyss. Det konstiga var att när jag kopplade in den i telefonen frös skärmen väntade en...
Jag gillar BS Player Den spelar upp det mesta. Det är även den enda jag har hittat som även funkar bra med SMB-utdelningar. Bara att trycka på...
Har genom att rikta o hålla upp luren på ett visst ställe i huset lyckats få den att registrera på Telia. Men den tappar nätverket så fort jag tar...
Hej Flashade precis en Orange San Francisco. Har testat med Gforums Froyo, Modaco Froyo och Fillyjonk. Problemet är att telefonen inte...
Funkade för mig iaf. Jag körde inte wipe på cache om det kan spela nån roll? Den funkar som den ska nu iaf.
Löste det Löste det precis. Kom ihåg att jag la in gforums Froyo först för råkade ta den precis när guiden uppdaterades. Så jag la in Modacos...
Skumt. Vill gärna köra denna för den funkar helt klockrent på den andra Bladen. Nån måste väl ändå sitta på en lösning?
Force Close Hej Följde denna guiden till en importerad San Fransico och skulle nu göra det på en Telia ZTE Blade. Följde guiden till punkt...
När jag får ett sms så visar den i regel fel namn. Den visar namnet på den senaste jag har messat med. När jag har tryckt upp sms:en och går...
Började det idag eller har du haft problemet innan?
Hej Från idag när jag går in på market och bläddrar bland ex. apps så visas det flera st av samma. Till ex. Google maps ligger det nog 6st av...
Haha, jo det har du nog rätt i. Googlade bara efter info:n som vanligt.
Ok, för jag försökte kolla upp det till kusinen innan han köpte den och kom fram till att den inte verkade ha det. Så man blev lite förvånad när...
Min kusin köpte en Huawei u8100 på Expert. Överallt om man googlar får jag fram att det inte är GPS på denna modell. Kollade på kartongen till...
Min batteritid har förbättrats avsevärt, trots jag har samma program körandes nu som med 1.5
Men fick du NPS till att hitta 2.1? Så blev det för mig första gången till det avbröts efter lång tid. Sen fick jag göra räddningsgrejet. Och då...
Jag körde in den med Odin istället
Ok Har hittat en fil som heter I570EXXJCF.7z Packar jag upp den får jag I570EXXJCF.tar som innehåller factoryfs.rfs cache.rfs datafs.rfs...
Hur gör jag för att uppdatera till den senaste version med Odin? Kommer någonting skilja sig från att installera det via NPS? Gärna länkar till...
Har redan testat att köra USBdeview och lagt om NPS. Det fungerade inte, hittar ingen ny mjukvara. Verkar som den inte finns kvar. Håller på och...
Körde inte med USBdeview först. Kies kanske bara är kompitabelt när telefonen är uppdaterad?
Provade enligt guiden i första inlägget. Samma som flera att det inte funkade första gången. Gjorde nödåterställning och fick då den senaste...