Separate names with a comma.
Krockar dessa om man även har trucaller ?
Tack snälla
[ATTACH] Hur får jag bort denna konstiga text i under texten?
Har samma problem och vad heter filen jag ska kolla efter i Kies mappen?
Då har jag fått mobilen tillbaka dom har bytt mic i den
Dock till netonnet service verkstad trodde den skickades till samsung vilket den tydligen inte gör
Då va telefonen inlämnad få se vad dom finner för fel
ljudet försvinner inte för mig utan för andra så även till hemma telefoner
Det vet jag ej då nåt är fel att jag typ försvinner i samtal presis som motparten skruvar ner ljudet. Tele 2 har gjort felsökning på mast och fått...
Nån som vet hur snabba Samsung är på att serva mobil då jag måste lämna in den
Pratat med tele2 igen och ingen fel på mast nu ska jag testa simkortet i annan telefon se hur det går
Men då skulle det ju vara i varje samtal vilket det ej är. Jag prata med samsung support
Funka ej med uppdatering eller nytt simkort så det blir ringa tele2 igen för samsung har jag pratas med och dom säger det låter som nätet
Måste bara fråga inte har jag väl på nå vis förtört garatin och sätta in det via Odin
Gamla tanter dom kan dom :) luckades efter mycket knas fatta programet odin och lagt in senaste France (La Fleur) 2014 February 4.3 I9505XXUENAA...
Ja det är en gt-i9505 nehe vad gör man då efter som ja har anna landskod fast mobben är köpt här i sverige ?
Nån som vet när den kommer till den som har csc XEF ?
Inte kiktkat 4.4 för den har jag ej fått ännu
Ska det verkligen vara så här? Snackat med samsung och enligt dom ska uppdatering till XEF ha kommit ut. Har Tele2 som abonemang
jaha var finner jag den då och fixar till detta
Börja fundera om detta verkligen är rätt då man kollar runt i forumet så har folk 4.4 men jag har ej fått indikation på det
Det gick inte alls det. Dom föreslog fabriks återställning och ladda sen ner senaste uppdateringen
Åker till neton net se om jag kan få hjälp över disk med etta eller utan knas få en ny telefon på en gång så man ej blir mobil lös
prata just med en och hon sa jag försvann även med ditt tips
det ska jag testa på en gång
Har ej testat med head set och kan ej göra det då jag har en höselskada och har hörapparater. Men vi får väl se vad som händer med ett nytt...
ingen som har nå´n ide eller upplevt samma sak ?
Folk har sagt nu att jag hörs ej rätt va det är och har förklarat fenomenet att det är som om dom skruvar ner ljudet på mobilen det händer ej...