Separate names with a comma.
Upplever ni också att Chili ibland låter en surfa i full fart då och då? Jag har abonnemanget för 1Mbit Screenshot 20221220 223811 — Postimages
Prova appen Llama, där kan man göra i princip allt. T.ex "when charging, set screen timeout to never" "when power source battery, set screen...
Nordea har också problem med meddelandet not trusted. Är det något som går att ordna? Tack på förhand. Jag har använt Bankdroid sedan första...
Finns det någon möjlighet att ordna stöd för SupremeCard? Det finns inlogg där med personlig kod. Jag kan gärna hjälpa till att skicka det du...
Grejen är att jag har min gamla Xperia Arc med Android 4.1.2 i bilen som GPS där jag vill att allt ska skötas automatiskt. Har app för...
Nu kanske jag väcker en skitgammal tråd, men jag hittade inte svar på denna fråga: Om jag, låt säga, sätter detta SIM-kort i min Android-lur,...
Dessvärre har du nog rätt. Det finns kanske chans att någon kunnig människa lyckas plocka ut dessa två delar ur originalrommen och portar över...
Installerade CyanogenMod igår och låste upp bootloadern. Fungerar helt fantastiskt förutom att jag upplevde att kameraappen från Stock är lite...
Vad har ni för firmware? Har ni nyaste .253? Tänkte om det kan bero på något som redan är fixat i .253. Jag har inte märkt av något.
Finns det någon alternativ dockningsstation (ej från Sony) eller annat tillbehör som gör så det går att komma åt microUSB-kontakten samtidigt som...
Väggladdaren EP880 och EP850 är pluggar man koppar in i väggens 230v uttag. Så svaret på don fråga är: inkopplad i elkontakt i väggen.
Jag har bekymmer med min Xperia Z. Hur fungerar det för er vid laddning? För mig laddar den ca 300-700mA på orginalladdaren (som enligt texten...
Jag har exakt samma problem, och samma hårdvara som dig. Jag vill absolut inte använda någon annan musikspelare än PowerAmp av just samma...