Separate names with a comma.
Hur ser er täckning ut med denna? Fick min tidigare idag och har bara den minsta av de fyra stängerna fylld. På min gamla Nexus 5 hade jag alla...
Hade samma problem för någon version sen en dalvik/cache wipe löste problemet för mig.
Detta var lösningen:
Jo det låter som vi gjorde samma misstag bara att jag nu inte kommer in i recovery kommer bara till download mode och jag kan heller inte lägga in...
Efter att ha googlat och läst på lite mer tror jag att felet jag gjorde var att flasha stock via odin och inte via recovery vilket gjorde att jag...
Kommer inte in i recovery men download mode har försökt flasha stock (det var så detta började) med odin men fast i bootloop. Vilken stock är...
Oj missade att skriva det har bara flashat genom odin.
Hejsan Har tyvärr lyckats få min s3 till att stanna vid samsung loggan vid boot. Detta skedde då jag försökte gå tillbaka till stock-rom från...
tack sökte bara på styrkula:/ mybad
komplett.se hinner nog leverera om du beställer till deras hämtbutik gick på 2 dagar för mig. står att de får in fler imorgon
har tyvärr ingen kamera att fota det med men hålet är stort nog för att se ljus från menu-knappen och stort nog för att man ska kunna peta in en...
Hej, Har köpt en HTC Desire nu men när jag öppnar förpackningen och satt på den ser man en liten glipa på vänstersida bredvid den...
min kabel från kjell glappar något enormt efter någon månad.
verizon använder sig väl av ett annat nät och kan därför inte sälja Desire, de hade väl en egen version av Hero också om jag inte mins fel?
pmar
nytt problem men relaterat, usb tethering har funkat bra men när jag ville föra över filer till datorn från mobilen och mountade sd-kortet så...
fick igång det tillslut. avinstallerade alla usb drivrutiner som gick igång när jag kopplade in mobilen (Usb debugging, mountad sd-kort och usb...
jo samma sak som i första posten vet inte om det kan vara usb drivrutinerna från debugger grejen som krånglar till det?
har nyligen rootat så testar lite olika så att byta rom är inte någon större uppoffring, men nu funkade det inte med cyanogen heller och jag tror...
får väll prova att flasha cyanogen då, segt när man precis fixat klart inställningar. Men har läst att det ska vara mycket lättare på linux
Hej har ni sökt och försökt allt möjligt men får inte skiten att fungera. Det rör sig alltså om en Nexus One rootad med Enomther's [ROM]...
vad är det som kan gå fel när man uppdaterar radio?
har en äldre version, letade lite på wikin men hittar ingen info om vad radio är eller varför den ska uppdateras , ska kolla mer sen men om du har...
dum fråga kanske men på cyanogen står det 3. Update your radio if necessary hur vet man om det behövs?
7 timmar sen laddning nunere på 25 % batteri. Ska det verkligen vara så?
Alla sidor förutom just skärmen blev bra, men just skärmen ser väldigt kladdig ut från vissa vinklar. Det har blivigt bättre men lite små störande...
Jo men ser hellre att någon annan har provat(: Har själv testat Zagg men klantade till det och det blev inte bra alls.
bump, någon som har hittat något bra fullbody/skärmskydd?
letar också efter en..