Separate names with a comma.
Köpte den på cdon.com för 1999kr. Väldigt nöjd hittills.
Har sett att Gratia fått rättså ljummen kritik i tester hittills. Är det beroende på priset som låg så pass högt i början, eller är det bara en...
Jag får väl installera 2.2 så jag får alla sms i tid. Sms:en känns viktigare än garantin. Funderar dock på att köpa ut den trots allt. Då...
Jag tog mig faktiskt tid att skicka in ett brev till Tre’s reklamationsavdelning för att se vad som händer. Inte för att jag hade så stora...
Menar du mot orginal 1.5 eller 3's officiella 2.1?
Jag kör faktiskt den (en gång) officiella 2.1 versionen fortfarande. Slö och trångt med minne, men jag har inte orkat göra nåt åt det än. Har jag...
Som sagt, kommer det att dyka upp någon officiell 2.1 release från 3? Räknar då alltså inte den release de senare drog tillbaka. Vad säger 3 om...
Har den GPS?
Nån som vet ifall den har GPS? Ser inte det någonstans i specen, men är inte det ett krav för Androidplattformen? Funderade på ifall man ska ha...
Intressant. Uppdaterade en kontakt på mobilen och la till födelsedatum och då uppdaterades kontakten på gmail! Funkar fortfarande inte den...
Är det någon som fått någon mer respons från 3 om att återlämna telefonen?
Jag tänkte ta en skärmdump men jag vet inte hur man gör, försökte få tag i drocap men lyckades inte, kan mao bara berätta att det finns och ligger...
Kör webbapplikationen istället för appen. Men det kanske inte var svaret du ville ha? Vet inte hur man ska få appen att inte lägga till det.
Åtminstone i min finns det separata fält för födelsedag (dag , månad & år), precis som i Kontakter i Gmail. Välj en kontakt och redigera den,...
droidgren: Jo, jag såg den men det hjälper mig bara att få det i kalendern, inte in i själva kontakterna. Går det inte synka kontakterna fullt ut?
Har sökt lite hör men inte hittat varför födelsedagarna i gmail-kontakterna automatiskt synkar över till mina kontakter i telefonen. Är det någon...