Separate names with a comma.
Har haft mitt i en månad, är jätte nöjd med det. Känns som bra kvalitet.
Tack! Det löste problemet
Får säga att uppdateringen känns riktigt bra. Känns som allt flyter problem fritt. Riktigt snyggt i låsskärmen under musik uppspelning. Har ett...
Slog också till på ett sådant fodral såg snyggt och bra ut :) har du fått ditt ?
Kan tillägga att det inte fungerar speciellt bra med stegräknaren om man har telefonen i en bilhållare, jag kör lastbil och får runt 10 000 steg...
Testade med tvål och lite vatten på en microfiber duk och det gick bort efter en stunds gnuggande som du så. Så nu blir det fina bilder igen
Precis så är det för mig med, samma typ av glow effekt. Okej bra att det fungerade har själv inte vågat gå på med något medel blir nog att skicka...
Skulle ta några kort idag, blir förvånad över jätte suddiga bilder. Tänkte att det kanske bara var lite skit på linsen så jag gick in och torkade...
Någon som vet om bluetooth A2DP fungerar utan problem i cm11 nightly. Det var väldigt störande i 10.2 med hackande ljud när man spelade till...
Bytte batteri i tisdags jag använde samma koppar folie tyckte det fungerade bra att trycka tillbaka den. Var rätt bra att använda ett plektrum...
Hur upplever ni batteri tiden efter bytet då?
Den leder bort värmen från telefonen. Så det är nog väldigt viktigt att inte skada den och få tillbaka den så bra som möjligt... Har sett i några...
Beställde ett one x+ batteri idag. Frågor till er som bytt, har ni bytt ut koppar folien? har läst på xda att en del rekommenderar att göra det....
Jag har haft samma problem! sjukt störande som du säger kontakt bilderna blir helt suddiga. Jag gick in i facebook och valde att ta bort...
Gissar att du har tele2? Jag har själv haft Telenor i 4år innan jag bytte till tele2 Pga deras Maxi unlimited kampanj. Jag hade en HTC wildfire...
Har haft 3st hox, alla har det varit skit dålig bluetooth på. Så det verkar tyvärr vara så. Helt sjukt att en ny telefon för 6000kr har sämre bt...
Jag lyssnar rätt mycket på spotify på hoxen via bilstereon, tycker inte att det är speciellt dåligt ljud med beats på men om man stänger av beats...
Trött på att vara utan mobil! Jag har skickat in min 2:a hox för doa till anovo, den första med bt problem blev doa godkänd efter 1,5 vecka men...
Skickade också in min hox för bluetooth problem, fick en ny efter drygt tre veckor. Men det är*exakt samma problem med den. Kan inte ha den i...
Samma här skulle också bara skicka in telefonen, men nu har dom godkänt min DOA, och måste också skicka in resten av grejerna... Men jag var i...
Pratade med brightpoint idag får skicka in luren för lagning av bluetooth... Segt att bli av med den. Men kan ju inte ha en telefon som det inte...
Har testat med blackberry grejen men får det tyvärr inte att fungera... tack för tipsen Nu fungerar det! :-) gick in i inställningar på...
Ja det menar jag. Okej på min gamla wildfire så kom det upp där när man fick meddelande och evenemang inbjudningar. Så det borde det ju göra på...
Jag får inga aviseringar från Facebook har aktiverat alla aviseringar i appen och har synkronisering på i inställningar. Någon som har samma...
Har samma problem. Har ett plantronics voyager pro hd, om jag har telefonen i fickan så sprakar det hela tiden. Fungerar bra om telefonen ligger...
Kör också test versionen den fungerar nästan helt fel för mig. Har beats på. Och vad mycket snabbare den nya v är!
Har följande problem med min hox 1. Upplever att det laggar när man klickar upp vädret via klockan t.ex om man trycker på demo knappen och visar...
Nöjd Jag är nöjd med min hox :) Skärmen är grym!! kameran är bra, sense 4 är snyggt och genomtänkt känns det som, allt går riktigt fort.
Fick min svarta idag :-) äntligen beställde 30/3
OK, låter inte bra. Dom borde ju gå efter turordning!!:mad:
Hej alla som går i väntans tider. Jag beställde en svart hox 31/4 leveranstiden var då 1-2 veckor. Ringde till brightpoint förra veckan då sa dom...