Separate names with a comma.
Får la göra det! Tack för hjälpen :)
Jag ska ju köra med LauncherPro sen ändå, så det kanske inte spelar någon roll?
Nu är den rootad och backupad! Frågan är vilken ROM man ska ta nu?
Mer minne på telefonen, mer möjligheter till att ändra utseende och sedan är jag jävligt nyfken när folk säger: "once you go root, you never go...
Aha! Känner mig lite korkad men hela grejen är rätt luddig för mig! Men teman kan man bara installera om man har den rootad right? Jag såg i...
Tack för svar! Alla mina kontakter är tillagda som google-kontakter så det bör inte vara någon fara där med andra ord. Men hur ser unrevoked ut?...
Lånar tråden lite! Har läst en del och börjar bli sugen på att roota! Vilken av alla roots ska man välja? Vad är skillnaden? Jag har...
3-5 arbetsdagar står det, så början av nästa vecka. Dock har vi på telenor olika lager, vi på kundtjänst får den inte förens i december medans det...
Tipsar att Telenor har den på lager i internetbutiken. Jobbar här själv och blev riktigt snopen då vi inte skulle få in den förens i början av...
Tack! :)
Såg att jag postat helt i fel forum, flytta gärna till grafik! :o
Hejsan! Jag har gjort några bakgrundsbilder på 960 x 800 px till min Desire i 5 olika färger. Skulle vara kul att höra vad ni tycker och posta...
Ville bara påminna om att auktionen tar slut om ca. 22 timmar ifall någon var intresserad! :)
Appar avinstallerar man i androidmarket bland installerade appar :)
HD ofc! ;)
Fick idag 3 895,00 av försäkringsbolaget. Så ibland så slutar det ändå gott! :)
Ni har tänkt att det kan vara driftstörningar hos tele2? :cool:
Vart tycker ni man ska beställa en, eller bör jag kika butikerna där jag bor först? :teeth:
Ja jag vet inte hur det har gått till, men lapparna är vita, fast kretskortet (?) var fuktskadat, fick upp den tillslut. @Wolfy, jag vet inte....
Om någon är intresserad av att köpa den trasig så la jag ut den på tradera för 1 kr.
Ringde iaf försäkringsbolaget och jag ska få pengar för en ny - 1200 i självrisk, helt ok! :)
Ringde nyss 3, HTC och Anovo utan några som helst resultat. Väldigt okompetenta folk på både HTC och Anovo tyvärr. Sista chansen är väl att gå...
Men hur tusan kan jag ha fått in den där fukten utan att någon av lapparna visar tecken på fukt?
Jag försökte precis plocka isär den, men dom har gängpajat skruvarna (!!!) så jag fick inte upp alla. Här är bilderna jag fick med: [IMG] [IMG]
För att göra en lång historia kort: I slutet av augusti lämnade jag in min mobil via 3 till Anovo för att högtalarna knappt gav ut något ljud...