Separate names with a comma.
Hej! Jag har alltid använt iPhone men fick ett bra pris på en Pixel 9 Pro XL nu under Black Week och tänkte testa för att se om det är nått jag...
Billaddaren
Tillbaka till framtiden.... :) 31/7 ska det ju naturligtvis vara ;)
[IMG] Beställde 31/8 o fick den nyss. Härligt glad gubbe just nu :)
Aha. Tack för snabbt o bra svar. Vill ju inte elda upp ungarnas mobiler hehe
Hejsan. Har beställt mig en OP3 och den är på väg hem med DHL just nu. Då jag går från iPhone till Android så har man ganska mycket att lära sig...
Beställde min OP3 för ganska precis en vecka sedan och då fanns inte billaddaren i lager. Men hade turen att de fick in den i lager i...
Jo precis. Finns ju några alternativ och fler är ju på väg. Även med Lte. Men vill ju först kolla så att det verkligen är totalt omöjligt att få...
Hallå på er igen. Har fortfarande problem och tror jag har missat nånting. Mitt problem ligger i att min telefon är knök full och minneskorter har...
Helt sant. Men grejjen är att jag tycker jag inte har mycket appar på den hehe. Men får väl roota o fixa lite så löser det sig ju säkert. Vet ju...
Har redan en 4s med 64gb o där har jag i alla fall inte detta problem. Men hade tänkt dissa iPhone o satsa på Android istället men det här var ju...
Ok. Så illa var det alltså :(. Kanske dax att byta telefon igen då Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Hejsan på er. Har en note2 lte med ett 64gb sd-kort. Telefonen kan inte uppdatera apparna för att minnet är fullt. Men när jag tittar så har jag...
Ok. Tror jag har koll nu :) Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Har precis börjat kika på Java programmering. Laddade ner de filer som behövs och har kommit igång lite smått. Vad är skillnaden på Jdk och Sdk?...
En dum fråga kanske. Men har en smart dock till min note 2 och har den kopplad till tv'n. Är väl egentligen samma funktioner som med denna mini...
Jag brukar använda Blockerläget. Annars går det ju ganska smidigt att använda en nfc tagg och styra allt med den Skickat från min GT-N7105 via...
Testade just band 8 med 2 strecks mottagning med tele2. Fick 12/7 Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Har inte hunnit testa band 8 ännu men är nöjd med hastigheten jag får på höga bandet. Hör av mig nör jag har testat band 8 med. God jul :)...
God jul på er! Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Har några frågor om root jag med. Kan jag följa samma guide med 4g versionen med? Sabbar man garantin om man har rootat? Kanske är självklara...
Ja se där :). Tack för hjälpen Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Efter att ha fått klämma och leka i ett par dagar så är jag hel nöjd. Är även nöjd med tele2. Har haft bedrövlig mottagning i lägenheten där jag...
Väntan är över och äntligen har den anlänt :). Blev tele2 volym mellan. Märker jag att det inte räcker så kan man ju alltid byta till volym hög....
Ok Tack för ditt svar.. Har fått lite att fundera på nu hehe.
Tack för ditt svar. Jag bor i Motala men jobbar runt om i hela Sverige och även en del i Norge. Har varit från Malmö till Östersund, Göteborg och...
Mest för att tre har dålig täckning, är dyra och har sämre 4g hastighet vad jag har läst mig till. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Hejsan på er Kommer (förhoppningsvis) få hämta min nya note II den här veckan och tar då klivet över till android från att ha varit iPhone...
Är rätt glad idag. Har iofs ont i ryggen och kan knappt gå, men det finns ju dom som har det betydligt värre. Skickat från min GT-I9100 via...
Trodde det var för bra för att vara sant. Men där ser man hehe Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Läste ett test av Note 2 de gjort på Pc för alla Extreme :...
Behöver o behöver hehe. Men känns bara så dumt att köpa en 16gb idag för att sedan se att 64gb släpps om 2 veckor för 300:- mer. Men kan hålla med...
Nån som vet nånting om 32 och 64gb varianterna? De enda jag hittar i affärerna nu är 16gb Och samma sak med 4g versionen som ska funka i Sverige...
Är helt ny på Android och bestämde mig igår för att fixa till min DHD som har legat i en låda sen den var ny. Har ingen koll på sånt här men det...
Hmm ok. Är det en mjukvarubugg som man kan ta bort med en uppdatering? Eller är det en hårdvarubugg som man får leva med? Trodde nog inte att det...
Jag har idag en Iphone 3gs 32gb som jag har haft sedan sommaren 2009. Känner nu att det är dax att byta för den börjar bli ganska seg. Hade då...