Separate names with a comma.
Svängde inom Telenor-affären på vägen hem och de lysnade på skramlet och gav mig en DOA direkt. Så fick en ny telefon :) Var nog något som...
Haft telefonen sen i fredags och märkte idag att den skramlar/har börjat skramla när jag skakar på den. Låter ungefär som en liten liten skriv är...
Såg denna tråden och tänkte prova. Upptäckte då att man får 6 månader grattis premium+ om man registrerar från en Samsung Galaxy S5:a (vet ej om...
Kan använda datorn för att ringa upp som du sa, men jag kan inte prata via datorn tyvärr. Vet inte om det går, men borde inte vara så svårt att...
Finns det möjlighet (genom applikation kanske) att svara i mobilen igenom datorn och då använda min dators headset? Helst utan att använda någon...
Ok. Tack ska du ha. Gjorde bara en snabb sökning i forumet och kunde inte hitta något om det. Mycket irriterande bara. Får hoppas uppdatering...
Är det någon annan som haft problem med touchen efter uppgradering? Jag försöker "dra" mellan homescreens men ibland byter den inte sida och ofta...
Startade uppgraderingen, fick något meddelande på koreanska eller något och det enda jag kunde välja var "bekräfta" och nu sitter den fast verkar...
Jag har å, ä och ö på mitt tangentbord... bara att ställa in det till svenskt ju. Har inte laddat ner någon app, swype var ju redan i min.
iMobster: C5GFMA World War: B8YC9N Gang Wars: 4BBBF
World War: B8YC9N iMobster: C5GFMA Gang Wars: 4BBBF
Gang Wars: 4BBBF iMobster: C5GFMA World War: B8YC9N