Separate names with a comma.
Har använt Pitakas till min S23 Ultra och är riktigt nöjd då det är mycket stöttåligt och väldigt slimmat. Har nu även beställt ett till S25...
Beställde en S23 Ultra 512GB i grönt via Tre, så behöver inte min rabattkod från Samsung: DCS-E12N-YE57-ZW8P
Har också upplevt ett visst prasselljud stundtals, använder Jays, försvinner dock efter ett tag om man vrider lite på lurarna, konstigt :/
Någon med View Cover som övervägt att på något sätt göra ett hål för LED-notifieringen? Eller blir vinkeln otillräcklig för att man skall kunna se...
Kanon tack nu försvann dom! du vet inte varför man inte kan radera dom? Går ju att göra via dropbox men problemet är att jag raderade dom från DB...
Har synkat mina bilder med dropbox vilket gör att jag även får alla bilder som ligger i dropbox i mitt galleri, går detta att ta bort så att...
är det bara för mig som vibrationsåterkopplingen inte längre funkar? ber om ursäkt för att jag inte läst igenom om någon påpekat detta tidigare...
har precis samma problem, hade vart gött om någon kunnig hade kunna hjälpa till att lösa problemet. tur att google+ finns iaf :)