Separate names with a comma.
Du kanske ska testa samma 8 km-sträcka med Samsung Health och hög platsprecision innan du dömer ut själva klockans GPS. Det kan ju vara "Map my...
Det är osäkert om personen i fråga har använt läget "hög platsprecision" eller inte. [MEDIA]
Supporten på Tele2 vet aldrig vad dom pratar om. Jag har haft mobildata på min Active 2 från början. Problemet då var att de undanhöll att...
Har du på "Hög Platsprecision" i träningspassets inställningar? Då tas fler mätvärden, på bekostnad av batteri givetvis.
Absolut inte krångligt. Gå in på Galaxy Store på klockan, hitta Spotify och installera.
Satt med supporten i över en halvtimme idag och det löste inget. Även jag kan bara ta emot samtal, men när jag försöker ringa ber klockan mig att...
Har du alltså idag uppdaterat klockabonnemanget? Om man skaffat det innan idag måste man ta bort det och göra om enligt instruktionerna här:...
Fr.o.m. idag erbjuder ävenTele2 samtalsfunktionalitet i sitt Galaxy Watch-abonnemang. Jag har idag uppgraderat till det från det meningslösa (på...
20
HR stängs också av. HR-mätning görs ju med lysdioder på baksidan så om dom är igång mycket kan även det leda till värme.
Underligt. Jag testade att ha den fristående igår (mobil på flygläge för att vara säker) med LTE, 10 min HR, AOD, Bluetooth-lurar och Spotify med...
Och "stör ej" är inte på?
Telenor åtminstone. Tele2 luras och ger intryck på deras sida för eSIM av att man stöder det fullt ut, men det är endast mobildata som fungerar....
Av det jag läst har 44mm längre batteritid även om skärmen är större. Har läst det på många forum. Jag har inte hittat en podcast app för själva...
Kanske kan jag rädda någon annan stackare som är i färd med att byta till Tele2 för eSIM till sin Galaxy Watch Active 2: Från konversation med...
Nämn gärna vad du har för operatör.
Har testat allt det. När det står "Fristående Tele2" har jag mobildata, men varken sms eller telefoni. När det står "Fjärransluten Tele2", dvs....
Vad har du för operator? Sms fungerar via LTE för mig om mobilen är på, som du beskriver, men telefoni via LTE fungerar varken med mobil på eller...
Jag har ju verkligen helt fått om bakfoten hur det här med LTE fungerar, trots att jag tyckte jag läste på en massa innan mitt köp. Jag har LTE...