Separate names with a comma.
Köpte ett sånt Spigen Alignmaster till min Pixel 8 pro. Men fick ta av det igår då jag upplevde att touchen blev mycket sämre. Ibland reagerade...
Hittade en uppdatering av telefonen nu. Om man går in under inställningar->säkerhet->Systemuppdatering via Google Play. Där fanns det en...
Ja har Tele2
Nu när jag vaknade testade jag att ringa min telefon igen. Nu fungerar det inte igen :(. Adaptive connectivity satt till off har räckt för mig i...
Samma som för mig. Avinstallera senaste uppdateringen av operatörstjänster och avaktivera adaptive connectivity och se om det fungerar för dig.
Du går in i Play Store och söker på operatörs tjänster. Där kan välja att avinstallera den senaste uppdateringen.
Har det hänt något inatt? Imorse gick det inte att ta emot samtal igen, trots avstängt adaptive connectivity som fungerat för mig förut :(
Efter endast stängt av adaptive connectivity så har det fungerat för mig i 3 dagar nu.
Känns som detta fel har funnits på Pixel 6 också:...
Vart gör man det?
Misstänker det också eftersom det fungerar för mig.
Jag testade fullösningen som jag beskrev tidigare. Laddade ner Tasker. Gjorde ett task som sätter mobilen i flygplansläge och tillbaka var 10...
Jag har vanligt SIM.
Det verkar räcka med att sätta telefonen i flygplansläge och sen tillbaka för att det skall gå att nå den. Håller helt med i förslaget att det är...
Jag får ingen notifiering överhuvudtaget. De som ringer blir inte ens uppkopplade. Deras telefoner lägger bara på.
Jag gick in här Sign in - Google Accounts
Jag var i kontakt med Google support nu precis. De ville att jag gjorde en reset på nätverksinställningarna. Nästa steg var en...
Tele2 och Hallon
Såg den men inte samma problem som jag upplever. Telefonen kopplar inte ens upp samtalet för den som försöker ringa. Så de kommer inte så långt...
Är det någon annan som märkt att ni har problem att ta emot samtal på Pixel 7 ? Det är flera som ringt mig de senaste dagarna och deras telefoner...
Samma problem här också, har tele2 som operatör.
Jag har samma problem om jag har kvar mobilen i mitt plånboksfodral. Tar jag bort den ur fodralet fungerar det utmärkt.
Har testat detta också, har en relativt ny pc, testade med en mac och linux. Ingenstans hittades telefonen. Jag misstänker starkt hårdvarufel.
Jag har samma problem, det går inte att ladda telefonen heller. Detta uppkom efter uppdateringen till 7.0. Har i princip testat alla tips man kan...
Testade det också men den dyker inte upp där.
Har precis fått hem en enhet beställd ifrån Amazon. Har ett litet problem, vet inte om jag kollar på fel ställe men hittar inte Kodi i appstoren....
Är det någon mer än jag som har upplevt samma fenomen som mig efter senaste uppdateringen. När man pratar i telefonen så klagar den andra parten...
Försöker leda tillbaka på ämnet jag frågade om, jag är också helnöjd med telefonen, har varit det ända sen jag skaffade den. Men har fortfarande...
Nej där står det connected. Det hjälpte med en omstart, fast kunde bara komma online i typ 5 minuter sen slutade det fungera igen.
Helt plötsligt kan jag inte komma åt nätet via mobilnätet längre, ingen app som använder nätet fungerar. När jag kör via trådlöst hemma så...
Detta löste problemet, har lyckats ta död på klockprocessen troligtvis.
Är det nån mer än jag som har haft problem med att väckarklockan inte larmar, har hänt mig 2 ggr, testar man larmet med att sätta den att larma...