Separate names with a comma.
Min webbläsare minimeras oxå när man väcker skärmen med hemknappen, det händer dock inte om skärmen låsts och man kommer till upplåsningsskärmen....
Någon som vet hur man lägger till applikationer till den blåa tabben man har på sidan? Fler än de applikationer man kan hitta under "redigera"...
Det funkar fantastiskt bra att göra så där jag har 3G ja, men där jag inte har det är det inte lika fantastiskt längre. Jag har idag 16+32 gig å...
"Böjningen dålig - dåligare - dåligast kan ses som logisk, men är mindre använd och brukar ses som felaktig. Språkrådet gör dock undantag för när...
Jag tycker det är löjligt de ens har en modell med så lite som 16gb samma som min s2a ju. Ännu dåligare de bara släpper den vid releasen. För att...
Över spel som inte funkar menar du väl?
Den skickar bara bilden, därför jag ställde frågan med denna tråden hur man enklast konverterar dts spåret till stereo..
Det kan man väl ställa in i SG2 med?!
Exakt! Resonerar man så att man ska vänta hela tiden då kan man aldrig köpa nått nytt! Kommer alltid vänta nått runt hörnet. Å dessa hörn brukar...
Har nyligen bytt från Desire jag med och jag är galet nöjd! Skärmen är fantastisk, den är så snabb och möjligheten att kunna köra HDfilmer på...
Det hjälper en del men har lurarna inte den kvalitet man kräver så hjälper ju inte eq. Den fin justerar ju bara. Men ja det är helt klart...
Lurarna som följer med är inte mycket att ha tycker jag.. men så är det typ alltid. Sen är jag lite av en ljudfantast. Köpte ett par lurar för typ...
Vad märkligt! Jag blir lite osäker när du säger så, för jag är väldigt säker på att låtnamn å så visades när jag parade mitt mw600 med polarens...
Det funkade även med apple vet jag. Men inte på min dåvarande lur HTC Desire. Trodde kanske man lagt in trackid i gingerbread, men då är det nått...
TrackID stöddes väl inte av android innan? Funka ju fint om man körde med nån Nokia typ 3720 för de stödjer trackid. Men det funkar alltså nu även...
Det funka kalas! Tackar ödmjukast för all hjälp! :) grymt man kan ha med luren å kolla hd-filmer på hotell å sånt nu.. ska bara ha tag i en sån...
Ahh.. tackar! Har du testat det?
Ahh jag tänker en fil om cirka 4gig. Men programmet bygger inte om bilden till ett annat format typ .avi? Utan det går bara in och bygger om...
Ahh då ska jag testa det ikväll :) hur lång tid tar det att fixa en film på cirka 1.5 timmes speltid?
Aha, tack! Varför konverterar du inte det till stereo då? Går det snabbare till 6ch? Hur lång tid tar det ungefär? Kostar programmet något?
Jag har lagt in en del mkv filer för uppspelning och inte helt förvånande så kommer det inget ljud. De flesta mkv filer, som en del här skrivit,...