Separate names with a comma.
Ja visst, men kan väl säga 3500-4500 då :)
Hej Jag fick min mobil vattenskadad och får nu välja ny modell för högst 3999:-. Har väldigt svårt att välja mobil så tänkte kolla med er...
Angående skärmproblemet, att det inte går att göra något vid samtal. Har samma problem, skärmen är svart och inget går att göra. Brukar få ta ur...
Hej. Fick precis ett headset av en polare som han aldrig använt utan bara haft liggandes. Problemt jag har är att jag inte får något ljud i...
http://www.netimes.com/shop/sony-ericsson-xperia-x10-c-70_748.html
Underbart med det här, humor när man tänker på hur alla "tyckare" rättade folk hela tiden "dual touch gåår inte på x10" osv osv...
Skönt för dig då! :) Märkligt att det inte finns någon app för att skruva upp volymen lite extra?
Hej. Finns det något sätt att höja volymen på mobilen mer än det är original? Jag är van att spränga mina öron;-) Sent from my X10i using Tapatalk
Jag använde Astro file manager, och kopierade mappen "icons" och klistra in den i /sdcard =)
Tycker du att det tagit lång tid kan du gå till din återförsäljare och fråga om du kan göra en reklamation på servicen och få en ny mobil, det...
Ingen som har något svar på det här?
Jag använder MSN Droid, men den tappar anslutning när jag får mms. Är detta ett vanligt problem bland msn appar eller ska jag byta app ? ;P
Så vad fan ska jag då göra :P
Rensa cache hjälpte inte... Programmet vill fortfarande inte hämtas och installeras.. Irriterande... och avinstallera uppdateringar hittar jag inte :S
haha vafan, vilken löjlig grej ;D... tack...:o
Jo jag vet att den ska finnas, och har kollat många gånger, men den finns inte med :ehm:
Bump Sent from my 1337 phone using Tapatalk
Ehm.. Hittar inte ens market under "hantera program"... o_O Hur gör jag då?
Har kollat runt lite på forumet men hittar ingen lösning. Har använt aContacts hela tiden på min x10 men nu efter uppdateringen så får jag inte...
Hej. Har en liten fråga om dock-ikonerna.. Jag laddade ner det här temat:...
Efter tre gånger kan du reklamera din telefon. Jag gjorde så med min gamla LG, service på service på service... 1år senare fick jag pengarna tillbaka.
Okej okej, som jag misstänkte... Sjukt segt det är med service förresten, 27/9 09:22 så avbröt dom servicen och skickade efter en...
Hej. Väntar just nu på min x10 från service, eftersom allt är rensat på den så har jag ju sparat allt viktiga på minneskortet. Men minneskortet...
Löjliga folk är som gnäller sönder sig, kanske inte borde köpt en 1.6 telefon från första början om det är så hemskt?
Okej, provladdade ett bra tag nu ikväll med bildladdaren, då funkade det. Så måste vara min väggladdare som är trasig, märkligt som fan, funkar ju...
Lånad tråden lite, har också problem med laddningen. När jag stoppar i laddaren så ser det ut som att den laddar men det gör den inte, också...
bump... Ingen som har ett svar?
En till fråga angående visitkort, varför går det inte att ta emot dom? Polare med SE skickade visitkort till mig, men inget kommer fram.
Lånar också tråden lite. När jag får MMS så står det att jag mottagit mmset en timme senare än jag gjort, vilket gör att smsen jag får efter det...