Separate names with a comma.
Jag har fnulat länge och knepat och knåpat och tillsist kommit fram till ett spel jag skulle vilja få ut. Jag har idén men inte kunskapen att...
Precis som rubriken lyder "Varför får inte SXL egen del på forumet?" Är det inte lite smått "farligt" att blanda sensation med sensation XL?...
Word.. det känns som en envighet.. men är det ingen som vet något alls?
Hur går det? Någon ny information?
Tjena! Hittade en här, LG SCS-400 Windscreenholder for Optimus 3D (P920) - Hemelektronik - CDON.COM Edit: Hittade denna också på Tradera,...
Mina är istallerade korrekt och allt fungerar bara det att den säger att det inte finns någon update. Sitter på V10d
Ah i see, min gmail är : [email protected] Tack så jätte mycket :D
Det skulle göra min dag.. Suttit i bilkö i i ca 4 timmar nu i min Volvo utan AC, en invite skulle göra min dag :D någon som kan skicka en?...
"Semseterbild" Tack för det goda skrattet ;)
Dock var det fortfarande ett svar, jag skrev inte "jädrans vilket snabbt rätt svar?" eller?
Jädrans vilket snabbt svar, det uppskattas! I värsta fall får jag byta ut den om det skulle bli problem. Tack.
Tjenare! Sitter och utvecklar en app just nu och en snabb fråga, hur ligger det till med användandet utav deras lille gröna gubbe. Hur får man...
attans järnspikar!! nu känner jag i pungen, inom 24h har jag den..det liksom känns :-)
Bra då vet jag, sticker och köper en ny lur och återvänder dock aldrig mer till SE, alltid lovtalat SE men nu kan de (ursäkta språket) men dra åt...
What? Seus och pc companion.. finns det två olika? trodde det var helt samma, ingen 2.1 här iaf :/
Gräv ned stridsyxan nu för bövelen! Vi är alla otåliga och det är väll skitsamma vad dom lovar och inte lovar och håller och inte håller, allt...
Damn :(
Ja, all denna väntan, hoppas det är värt det ^^
Precis, tack för att du sa det, kan lägga till att det inte spelar någon roll om vad man använder sig utav för keyboard.
Jag sitter på en unbranded och har inte fått något (kollat med usb) :( men som nämnts tidigare kanske det kommer ut i vågor..
Tjenare alla kära X10are och tjenare resten utav er som springer löst med era Android lurar (antar att du som läser har en X10 o_O) Det som skett...
LÄNGTAR!! Tror det är mer än bara jag som ständigt hoppar in på Swedroid i hopp om att det skalla stå något liknande "Den efterlängtade 2.1 för...
Mäeh!? Då har du ju inte det på alla ju ;)?' Nej men totalt bäst spel, längtar tills vi får se hela spelet, klart!
Det hoppas jag verkligen inte, orkar inte vänta mer :-(
Jag hoppas på en stor förändrig, med tanke på hur länge vi fått vänta :-)
What? hur är detta möjligt? o_O
Där sade du något!
Ja men man skall alltid se det ljusa i det hela ;-)
Problemet kom till mig när jag använde "taskkiller" så antar att den döda någon process som behövdes för kameran ;O så startade jag om så brummade...
Tjat tjat tjat, dom har sagt att dom ska fixa det, mer kan vi egentligen inte göra!
Sitter på det problemet med "Google googles" men annars är det prima.. men som ovan, det kan inte vara något komprimerings problem du råkat ut för då?
Testat att köra en återställning i mobilen? det kan inte vara så att du pillat runt på ditt sd kort då?
Min är helt sjuk, ibland funkar den och ibland inte, skönt o se att det inte bara är jag som sitter på samma irriterande problem!
Indeed, dock var min tråd ett tag sedan, men sant det du säger, den som söker skall finna! ;D
Ganska säkert på att det är det. Google är ju smarta som fasen, de har ju gjort att dina kalender och kontakter och dylikt sparas i ditt google...
Låt oss hoppas på att det kommer i 2.1 ;)
Tjenare :cool:! Det har hänt mig ett antal gånger, en aning irriterande :ehm:. Jag löste problemet på så sätt att jag startade bara om luren...
varit med om precis samma jäkla visa ;D lyckades inte heller hitta något när man sökte, men bra att det löste sig ^^ bara att köra en longpress ;D
Fasen vad pinsamt lätt det var, skäms nästan..men tackar ödmjukt för hjälpen! Tack!
funkar inte =(