Separate names with a comma.
Köpte nedan Ethernet adapter, men får den inte att fungera med chromecasten. Den vägrar starta, som om att de inte får ström med adaptern...
Kan du skicka en länk till ethernetadaptern? Jag skulle vilja ha en likadan.
Aktivera denna i batteriinställningarna löste problemet för mig.
Tack! Ska testa det :)
Någon mer som har problem med att googleplay slukar batteri? Eller vet hur jag kan åtgärda det?
Upplever att problemet fortfarande kvarstår efter att ha avaktiverat batterioptimering på Messenger och Whatsapp.
Edit. Såg att liknande tråd redan fanns. Tar bort denna så snabbt jag hittat delete-knappen
Samma problem här med.
Bra app! Kan dock inte använda hemknappen och powerknappen för att ta screenshots längre. Någon som har en lösning på det?
Någon som beställt från Tre och fått någon leveransinformation ännu?
Mitt LGMobile Support tool säger att jag redan har den senaste versionen fast jag har 4.4.2. Testade välja uppgradera fel återhämtning men då...
Det fungerar utan problem, så nätanslutning har jag. Men appar som Facebook, chrome, bredbandskollen, nordea, swish, snapchat o soundcloud m.m...
Har inte ändrat mina APN inställningar sedan det fungerade för ett par veckor sedan. Ja det går att spela upp nya låtar och använda...
Sedan ett par veckor tillbaka har mitt internet/nät i mobilen börjat strula. Nästan alla mina appar får inte internetmottagning av någon...
Touchen har slutat fungera på halva skärmen. Behöver jag då beställa en sådan för att laga den?...
spräcktglas Tappade med min för någon dag sen så touchen på halva skärmen la av, och kan därför inte låsa upp mobilen. Någon som vet om man det...
Tar gärna emot en invite om någon har en kvar! :) [email protected]
Batteri 15,5h timmar 45 min skärmtid med ljusstyrka ~10% 44% kvar Kan ju inte påstå att jag är speciellt nöjd med batteriet på den här luren...
Min nexus fyra låter typ som om den skulle fått sms men jag får inga notificationer om vad det är som låter. Ljuden kommer oregelbundet ibland...
Då va nexusen från Halebop hämtad :) Tack för mig!
Du måste skriva till supporten för att få ditt kolli-id Står samma sak för mig.
Någon som vet när man får mobilen om Halebop skickade mobilen till posten idag? Åker iväg på lördag förmiddag och vore guld värt att ha med sig...
Hade plats 123 igår och fick nyss mejl om att min telefon var skickad till posten! :D
Någon som fått besked om att halebop skickat er telefon än? Har kö plats 123 och är rädd att jag inte får mobilen vid första leveransen. :(
Det står att jag har 5.0.1.0 och att det finns en ny uppdatering 5.0.2.0 hela tiden, så jag uppdaterar och det står att de lyckades osv. men varje...
Under menyn advanced kan jag bara välja följande -Reboot Recovery -Wipe Dalvik Cache -Wipe battery stats -report error -key test -restart...
felmeddelandet jag får upp är detta: can't open /dev/tty0: No such file or directory framebuffer: fd 3 (480 x800) ClockworkMod Recovery v2.5.0.7...
Jag rootade min mobil för ett bra tag sen men har inte vågat testa något rom förän igår för jag har vart osäker på hur man gör. Jag la in Oxygen 7...
Hörlurarna på min desire fungerar inte längre, det knäpper till som vanligt och de går ner hela vägen, men ljudet kommer fortfarande ifrån de...
Verkar dock som den drar väldigt mycket batteri så det får bli något annat alternativ istället.
Tack så mycket för hjälpen :)
Vad heter denna clockwidgeten som syns på dessa bilder? https://market.android.com/details?id=de.dbware.circlelauncher
spagetti marshmallows, kanske vore något? man bygger torn med spagettis.
Ja det är standard tangentbordet. Det var inte bara det där med minuter som är störande även om man skulle lägga till något ord i ordlistan som är...
Har nyligen köpt min första androidlur en Htc desire och stör mig fruktansvärt mycket när man skriver sms och skriver ett ord som inte finns i...