Separate names with a comma.
3 dagar nu och en stark 9a svag 10a för mig. Kommer från en sgs2 så ni vet vad mina referenser är.. Gillade inte hur den såg ut på Samsungs...
Ok testat ett dygn med nya KE2 uppdateringen och Android OS ligger fortfarande på topp MEN efter 2 timmar (orörd) är batteriet på 99% och Android...
Provade dn.se nu Precis som du sa slår man på en banner så kommer alla på, fast jag har inte något hack eller lag såå sjukt mjukt tror jag älskar...
Körde in KE2 uppdateringen för en nästan 1 och 1/2 timme sen då stog Android OS på(CPU total) på 48m 52s nu står den på 48m 52s och har inte...
Har haft min i två dagar och kom från Nexus One CM7 Har egentligen bara två saker som jag retar mig på "Android OS" tar på tok för mycket...
Säg vad du vill men det händer saker med N1an iaf, sanbba uppdateringar :D
Så har min N1:a nu för mer "hands on" test :) I min lägenhet har jag ett perfekt ställe att testa 3g/E bytet, nästan ingen mottagning (typiskt...
@Bulltomte Google skriver på sin sida att det tar 1-3dagar innan beställningen skickas så i morgon kommer du få en update att det är skickat idag...
Nej det är inget att vara orolig över. I mitt fall så beställde jag den 5:e pengarna reserverades den 6:e men jag fick inte "Google Phone...
YES! Där kom min N1 upp på borderlinx! Betalad och klar med :) woohoo
Uhuh vi hade samma tracking fram tills nu men min sitter fast på "2/10/2010 8:22 am With delivery courier. Birmingham, United Kingdom"...
Yarr nu hände det något över natten dagen :D Verkar som Qwerty's och Lezziter samt min tele delar plan över atlanten 2/9/2010 9:07 am...
@ranting Hmm faktura är nog uträknat iom att man bara kan beställa från googles webshop men kanske expansys eller något annat företag kan fixa det...
@hampa2k samma sak här beställde den 5:e och inte mycket som har hänt sedan :( # feb 5 Google Phone Webstore har tagit emot din...