Separate names with a comma.
Från Scratch, hurså?
Jag fick faktiskt ngt meddelande i min JVC stereo. Det stod ngt med "update Bluetooth". Har inte gjort ngt, men idag fungerade det utan problem ...
Jag har också problem med Bluetooth i bilen. Fungerade bra igår, idag vill den inte ansluta...
Vad betyder detta då?
Väljer ni rätt ART ?
Funkade för mig också
Är det någon som vet hur jag får bort navigeringsknapparna från skärmen, när tangentbordet är framme? Jag vet att det går att dölja...
Du kan även registrera mail också. Så har du bägge till framtida leveranser
Någon på Telenor som har fått någon ändring på status i PostNord appen?
Tror leveransen beror på vem som skickar ut telefonen. Elgiganten var ju jävligt snabba med att få in och få ut sina telefoner...
Till er som bokat på Telenor eller genom någon annan och väntar SMS avisering. Installera appen PostNord och registrera med samma nummer som ni...
Jag var inne i Telenor butiken och dom kunde se att jag nu har fått ett kollinummer samt även imei numret på telefonen. I PostNord appen står det...
Det borde man kanske göra redan idag, så man får den imorgon
När jag pratade med Telenor tidigare idag så hade dom inte skickat ut några telefoner än. Jag bokade 28 augusti och dom sa att jag förmodligen...
Telenor har inte ens fått in telefonen på lager. Vi som har beställt på Telenor kommer antagligen inte att få telefonen levererad tidigare än på...
Då kanske någon med S8 köper den. Har svårt att tro att den kommer säljas enkelt. Om telefonen laddas samtidigt som den är dockad i DEX så får...
Känns lite så för mig också. Vet dock inte om den kommer gå att sälja. De flesta som skaffar note 8 kommer antagligen redan ha en. Vet inte heller...
Kommer någon ens använda DEX på allvar? Eller kommer det vara en kul grej att visa upp?
Det ligger väl något i det du säger. Jag vet i alla inte hur de ska skilja på en förhandsbokning och en som som inte är det...
Kommer också göra detsamma! Snackade nyss med Telenor och dom påstår att den kommer in till lager om 1 vecka.
Hur kan ni som beställt via Elgiganten redan fått leverans när säljstart för telefonen är 15 september?
Den börjar väl säljas den 15:e? Så rent tekniskt så kan någon klampa in i en butik från och med den 15:e och få sin telefon före än dom som...
Gick in till Telenor butiken och fick informationen att den tidigast kommer levereras på torsdag. Huvudlagret får in telefonen på onsdag...
Ja, det kändes faktiskt som den första hade lite mer koll på vad han talade om.
Haha! Nu ska du få höra på något roligt. Jag har nu ringt Telenor tre gånger inom loppet på 10-15 minuter. Detta var informationen jag fick...
Jag talade med Telenor för en stund sedan och jag fick informationen om att min Note 8 skickades i fredags. Borde ha den någon gång under...
Hej! Jag såg att du frågade efter en köpare till din Note FE. Jag kan tänka mig köpa den. Vad vill du ha för telefonen?
Jag har samma problem. Har fyra stycken batterier som jag skiftar mellan. Laddar dessa på en bordsladdare. Jag trodde problemet berodde på att...
Kan man välja svenska som språk om man importerar den från Syd Korea?
Hur ser din batteritid ut? Själv behöver jag ladda telefonen minst 2 gånger om dagen. Har istället gått över till att byta batteri istället, för...
Hej! Jag behöver ett verktyg som backar upp allt i telefonen och återskapar den precis som den var tidigare. Men alla genvägar och layout på...
Fick samma deal av Telenor. Jag avbokade telefonen och kommer vänta till något mer intressant. Planen är att jag ska ha kvar Note 4 till nästa...
Jag tror det var Ashton Kutcher som sprängde Note 7 för att han var rädd att folk skulle glömma Apple när Note 7 lanseras, och på så sätt skulle...
Riktigt nice om man kan stänga den så den blir lika liten som en vanlig telefon med display. Vill man ha större skärm för tex: film eller annat,...
Vi får hoppas att Note 7 misslyckandet får Samsung att leverera en sådan nästa år! https://i.ytimg.com/vi/tsceAOQF_kE/maxresdefault.jpg Kostar...
Sitter kvar på min Note 4 Kommer förmodligen göra en återställning av telefonen och eventuellt köpa ett nytt batteri. Jag väntar på Note 8!...
"... den var i alla fall lika reptålig som GG4" =D Nej, skämt åsido. I detta fallet ska man nog INTE avboka sin förhandsbokning. Nu kan vi vara...
Undrar om vi någonsin får veta underliggande orsakerna för varför telefonen betedde sig på det viset...
Ok, om du tycker att det fortfarande är värt det, då förstår jag att du stannar. Jag kommer att stanna på min Note 4 och väntar hellre på Note 8...
Ok, i mitt fall blir det svårare. Jag har köpt den på abonnemang och betalar redan för den. Jag kan inte riskera att jag plötsligt får den 2017 Q1...