Separate names with a comma.
Nu fungerar det äntligen för mig med senaste versionen
Nej det var direkt när jag gick in på forumet och de försvann av sig själva. Men menar att om man skrivit via tapatalk ett tag och sen går in via...
Aldrig mer i en kyrkogård ensam på kvällen.. [IMG]
Känns lite jobbigt när man inte vart inne via datorn på ett tag det här [ATTACH]
Köpte i september 2013 men står ändå att det är community reader by tapatalk 4 vilket skulle innebära att jag inte får vip, står också att...
Vilken av gångerna syftar du på? Jag har köpt tapatalk en gång i tiden också, därför jag blev arg över att se skiten
Vad fan är det här? Jävla skämt [ATTACH]
Visst, lånar du mig din? :-P
På vägen till jobbet finns en kort bro över en sjö med skog omkring. När det skymmer och är vindstilla får man se något riktigt magiskt och det...
Va är det här med att det ska finnas en quote knapp under varje inlägg? Onödigt..
Ingen aning. Tog bort den och gjorde en profil som spelar upp rätt spellista direkt med ett intent när jag dockar telefonen
Behövs inte, löste det på ett mycket smidigare sätt :-)
Hur kommer det sig att jag inte kan spela upp egna filer på annat än min telefon och dator? Tex i surfplattan är alla mina egna gråa
Tuff liten sak :-)
Inatt fungerade profilen en gång, försök två samma problem..
Jag lämnar in så länge det finns garanti kvar på bilen
Kände inte att den gav så mycket? Kan se att tasken blir inaktiv i samma sekund som den blir aktiv [IMG]
När jag fixade min 9-3 frågade jag företaget om just det. De sa att 95 går lika bra men att man bör tanka 98 då o då för att rensa spridarna eller...
Ingetdera, har bara valt den under app selection och om jag har förstått rätt så ska alltså profilen vara aktiv så länge appen är i förgrunden....
Testade ta bort den men samma problem ändå, alltså även utan position villkoret
"är du arg?" "nej"
Låter som att aviate är nåt för dig
Vet inte vad ni menar med nya tjänsten men podcasts är det bara att söka och lyssna på. Hittar dock varken p3 dokumentär, spår eller myter och...
Då har alla ämnen i deltagit försvunnit igen, när ska det komma ett alternativ till tapatalk...?
Jag gillar Ryssland
Mad max. Lämnade salongen, fattar inte poängen. Lite cred kanske för en sjuk jävla fantasi men gillade den inte även om såna filmer vanligtvis är...
Slutade kolla efter säsong ett. Bra serie men sjukt lång säsong man orkar ju fan inte
Aldrig testat :-) Ja klart, men nu gäller det en pryl man använder mer än någonting annat och då är det riktigt irriterande med vissa modeller....
Tycker alla tillverkare ska börja tänka på vänsterhänta när de placerar sina knappar..
Den här tänker jag på https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.pboos.android.SleepTimer
Testa sleeptimer
Jag får samtal
Brodits hållare, som för övrigt är riktigt bra. Jag har haft deras aktiva till två tidigare telefoner
Det var då du tänkte att du provar med ett till? :-)
Tack tack :-)
Lite tråkig himmel tyvärr men det fick duga. Upptäckte också nån konstig artefakt till vänster om vagnen. Måste rengöra sensorn tror jag. [IMG]
Redan 6 sidor i sandlådan... Ni jobbar snabbt
Du kan ju kolla där om skroten nära dig har delen
[IMG] En Sony srs-x5 :-)
Okey tack, då blir det Sony. Nån gång i framtiden har man kanske råd att sätta en sonos i varje rum :-)